Протягом року на території Німеччини встановлять понад 200 швидкісних зарядних пристроїв.
ABB E-mobility та Shell оголосили про перший великий проєкт, який буде реалізовано в рамках підписаної наприкінці квітня 2022 року глобальної рамкової угоди (global framework agreement, GFA). Йдеться про розгортання у Німеччині швидкісної зарядної мережі для електромобілів. Зі слів представників компаній, протягом наступних 12 місяців на території країни встановлять понад 200 зарядних пристроїв Terra 360.
Зарядні пристрої ABB Terra 360 розраховані на потужність до 360 кВт та можуть одночасно заряджати два автомобілі з динамічним розподілом потужності. Перші такі термінали нещодавно з’явилися у Норвегії.
Швидкісні термінали встановлять на заправних станціях мережі Shell Recharge, яка, як очікується, до 2025 року складатиметься з 500 000 точок зарядки (змінного та постійного струму) по всьому світу. До 2030 Shell планує розширити свою мережу до 2,5 мільйонів точок. Усі вони повинні працювати виключно на відновлюваній енергії.
Зі слів Іштвана Капітані, глобального виконавчого віце-президента Shell Mobility, незабаром розгортання зарядних пристроїв ABB Terra 360 почнеться й на інших ринках. Результатом співпраці двох компаній стануть тисячі зарядок по всій Європі.
«У Shell ми прагнемо бути лідером у галузі зарядки електромобілів, пропонуючи нашим клієнтам заряджати їх тоді та там, де їм зручно. Для водіїв у дорозі, особливо для тих, хто здійснює тривалі поїздки, швидкість заряджання має ключове значення, й кожна хвилина очікування може мати велике значення для їхньої поїздки. Для власників автопарків швидкість важлива для заряджання протягом дня, що дозволяє паркам електромобілів рухатися. Ось чому, завдяки нашому партнерству з ABB, ми раді запропонувати нашим клієнтам найшвидшу зарядку, доступну спочатку у Німеччині, а незабаром і на інших ринках», – сказав Капітані.
Нещодавно про інвестиції у швидкісну зарядну інфраструктуру для електромобілів оголосили British Petroleum (BP) та Volkswagen. Протягом двох років партнери встановлять у Великій Британії та Німеччині до 4000 зарядних пристроїв потужністю 150 кВт.
Створення зарядної інфраструктури – один із основних чинників, що впливають на темпи масового переходу на електромобілі. Як пише InsideEV’s, за останні 10 років зареєстровано понад 800 000 повністю електричних автомобілів. З них понад 300 000 за останні 12 місяців та близько 600 000 за два роки. Протягом двох наступних років кількість реєстрацій нових електромобілів досягне одного мільйона на рік. Всі вони потребуватимуть зарядної мережі.
Як раніше повідомляв Autogeek, Харків перейде на електробуси.