Menu
in

Проект ZEROe: Airbus презентував три концепти водневих лайнерів з нульовими викидами

Компанія Airbus представила одразу три концепти першого у світі комерційного літака з нульовими викидами, який міг би вступити в експлуатацію до 2035 року. Кожен з них представляє різний підхід до досягнення польоту з нульовим викидом, вивчаючи різні технологічні шляхи та аеродинамічні конфігурації, щоб підтримати амбіції компанії провідний шлях у декарбонізації всієї авіаційної галузі.

Всі концепти покладаються на водень як основне джерело енергії – варіант, який, на думку Airbus, має надзвичайні перспективи як чисте авіаційне паливо і, ймовірно, стане рішенням для аерокосмічної та багатьох інших галузей промисловості для досягнення своїх кліматично нейтральних цілей.

Три концепти – всі під кодовою назвою “ZEROe” включають:

Турбовентиляторний літак на 120-200 пасажирів з дальністю польоту понад 2000 морських миль (3700 кілометрів), здатний працювати трансконтинентально і оснащений модифікованим газотурбінним двигуном, що працює на водні, а не на реактивному паливі.

Турбогвинтовий літак, здатний перевезти до 100 пасажирів, використовує турбогвинтовий двигун замість турбовентилятора, також працює на основі згоряння водню в модифікованих газотурбінних двигунах, який зможе пролетіти понад 1000 морських миль (1800 км). В компанії вважають, що такий запас робить його ідеальним варіантом для коротких експедицій.

Концепт “комбінованого крила” (до 200 пасажирів), в якій крила зливаються з основним корпусом літака, має запас польоту схожий з турбовентиляторним. Надзвичайно широкий фюзеляж відкриває безліч варіантів для зберігання та розподілу водню, а також для планування кабіни.

Як раніше повідомляв Autogeek, Airbus планує випускати гібридні пасажирські літаки: перший з’явиться вже у 2035 році.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version