Menu
in

Проект HYVIA: Renault запропонує великий вибір легких комерційних автомобілів на водні до кінця 2021 року

Проект HYVIA прокладає новий шлях до безвуглецевого транспорту завдяки унікальній комплексній екосистемі. Автомобілі, що працюють на екологічному водні, який виробляється під час електролізу води, не викидають CO2 під час руху, мають збільшений пробіг, а час на їх заправку становить лічені хвилини.

Проект HYVIA охоплює екологічне виробництво, зберігання і доставку водню. До кінця 2021 року очікується збільшення мережі водневих заправок.

HYVIA користується досвідом і ноу-хау двох лідерів галузі – Renault Group і Plug Power. Він розташовується на чотирьох майданчиках у Франції, а в кінці 2021 року на базі заводу у Флані розпочнеться збірка паливних елементів і водневих заправних станцій. Продукція заводу буде продаватися по всій Європі. 

«Для вирішення актуальних завдань в області водневої мобільності ми маємо пропонувати автомобілі на паливних елементах для всіх сегментів з високою інтенсивністю експлуатації транспорту, а також враховувати потреби екосистеми в цілому. Завдяки наявним потужностям HYVIA пропонує готові рішення з виробництва, зберігання, доставки екологічного водню і різноманітну лінійку водневих легких комерційних автомобілів. Ці рішення допоможуть компаніям, великим клієнтам, автопаркам і місцевим громадам реалізувати енергетичний перехід » – Девід Холдербах, президент HYVIA.

Екологічне виробництво, зберігання і доставка водню 

Одним із засновників HYVIA є компанія Plug Power, світовий лідер в розробці водневих рішень, яка вже понад 20 років займається електролізом і експлуатує понад 100 установок із загальною потужністю понад 40 тон водню щодня.

HYVIA буде пропонувати рішення для електролізу, мобільні сховища, а до кінця 2021 року і водневі заправні станції, які будуть збиратися у Флані. Вони будуть простими і безпечними, а також доступні для оренди або для покупки.

Широкий вибір комерційних автомобілів на водневих паливних елементах

HYVIA широко використовує напрацювання Renault Group, яка в 2014 році першою розробила комерційний автомобіль на водні і є європейським лідером в сегменті електричних комерційних автомобілів. 

До кінця року HYVIA запропонує три легких комерційних автомобіля на паливних елементах:

Master Van H2-TECH – великий фургон, який оптимально пристосований для комерційних перевезень, має пробіг до 500 км і обсяг вантажного відсіку 12 м3.

Master Chassis Cab H2-TECH – великий фургон з більшим вантажним відсіком 19 м3 і пробігом в 250 км.

Master Citybus H2-TECH – міський мініавтобус місткістю до 15 пасажирів з пробігом близько 300 км, який ідеально підійде в якості службового і громадського транспорту. 

ВОДНЕВА АРХІТЕКТУРА HYVIA 

Ці автомобілі побудовані на базі архітектури Dual Power, яка передбачає живлення від електричного або водневого джерела енергії. Пробіг складає до 500 км: з них 100 км забезпечуються електрикою, а решта – воднем. 

Автомобілі комплектуються акумулятором ємкістю 33 кВт-год і баками на 3-7 кг водню в залежності від версії. 

Система паливних елементів включає як саму батарею, так і підсистеми, що відповідають за подачу та регулювання водню і повітря, зволоження і охолодження.

Послуги фінансування та технічного обслуговування 

HYVIA пропонує своїм клієнтам рішення для всіх завдань, в тому числі додаткові послуги фінансування (наприклад, для оренди водневих заправних станцій або автомобілів) або технічного обслуговування на базі мережі Renault, однієї з найрозвиненіших в Європі. 

Екосистема у Франції 

HYVIA продовжує розвивати свою екосистему у Франції:

Вільє-Сен-Фредерік – головний офіс і науково-дослідний департамент: спеціальна команда почала аналіз проекту великомасштабної установки паливних елементів на базі центру розробки легкого комерційного транспорту Renault Group.

Флан – технологічні рішення, виробництво і логістика: відбувається нарощування потужностей і експертиза виробництва паливних елементів і водневих заправних станцій напередодні старту продажів в кінці 2021 року.

Батії – виробництво Renault Master: завод Renault Group в Батії випускає Master для HYVIA.

Грес-Арменвільє – PVI (Renault Vehicle Innovation): PVI, дочірній підрозділ Renault Group з 2017 року, продовжує електрифікацію Master і нарощує потужності для подальшої інтеграції рішень на базі паливних елементів. PVI також виробляє 27-тонні вантажівки на водневій енергії. 

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version