У зв’язку з жорсткими тарифами на електромобілі для китайських автовиробників, які почали діяти минулого місяця, справжнім викликом для брендів з Китаю було продати якомога більше машин.
І компанії справились з цим завданням. Китайським автовиробникам вдалося захопити рекордні 11 відсотків європейського ринку електромобілів у червні 2024 року. Автомобілі, продані до 5 липня, ще не обкладались додатковими митами, через що дилери пропонували привабливий лізинг та знижки. У червні китайські автовиробники продали понад 23 000 електромобілів по всій Європі.
Концерн SAIC зафіксував найбільший стрибок імпорту. Дані JATO Dynamics показують, що в червні було зареєстровано 13 366 електромобілів MG. Однак, згідно зі звітом Bloomberg, 40 відсотків MG4, зареєстрованих у червні, були самостійно зареєстровані дилерами.
BYD, який зафіксував продажі на рівні трохи менше 4000 одиниць по всій Європі в червні, буде вражений додатковим 17-відсотковим митом. Продажі, ймовірно, підвищилися завдяки кампанії, присвяченій Чемпіонату Європи з футболу УЄФА в Німеччині, незважаючи на нещодавній спад продажів електромобілів по всій країні після раптового припинення стимулювання.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, ЄС може суттєво знизити мита на китайські електромобілі двох брендів.