Зменшення популярності електромобілів Porsche у Китаї розкриває велику проблему для преміальних європейських брендів. Зазначається, що європейські автовиробники втратили 15 відсотків частки ринку в сегменті авто з ціною вище 34 500 доларів за останні три роки.
Поставки Porsche у Китаї впали на 15 відсотків у 2023 році та продовжують погіршуватися цього року, змушуючи дилерів знижувати ціни на електромобілі.
Згідно зі звітом Jiemian News, троє дилерів попросили Porsche компенсувати свої збитки у вигляді субсидій на нове обладнання. Мало того, що дилери не отримали сприятливої відповіді, Porsche China нібито вирішив припинити надсилати їм новий інвентар.
Минулого тижня компанія Porsche та її дилери в Китаї опублікували заяву, в якій говорилося, що вони стикаються з проблемами та працюватимуть разом, щоб знайти ефективні способи реагування на зміни ринку.
З огляду на те, що відповідні тарифи та війни за ціни на електромобілі вже набули чинності, це може означати, що європейським виробникам автомобілів може знадобитися змінити свою стратегію у Китаї.
Загалом, Китай є найбільшим автомобільним ринком у світі як з точки зору попиту, так і пропозиції. У 2023 році кількість зареєстрованих автомобілів у Китаї зросла приблизно до 25,8 мільйона одиниць, що становить приблизно 11 відсотків від усього світу.
За даними Wall Street Journal, поставки Porsche у Китаї в першому кварталі цього року впали на 24% порівняно з роком раніше, тоді як поставки Ferrari також впали на 25% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Mercedes-Benz і BMW також продали менше автомобілів у Китаї в першому кварталі порівняно з минулим роком.
Справа в тому, що китайські електромобілі на домашньому ринку стають не лише доступнішими, їх розглядають як життєздатну альтернативу преміум-сегменту, в якому традиційно домінує Німеччина.
Німецьким брендам як і раніше віддають перевагу покупці автомобілів дорожче 48 300 доларів, але ринок змінюється. Такі компанії, як BMW, Mercedes-Benz і Audi, раніше домінували в сегментах дорожче 34 500 доларів і вище, з 60-відсотковою часткою ринку в 2020 році. Однак лише за три роки ця частка впала до 45 відсотків, частину долі завоювали Tesla, а також BYD і Li Auto.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, роботизований завод Xiaomi з випуску електромобілів може виготовляти нове авто кожні 76 секунд.