Menu
in ,

Продажі електромобілів Bollinger стартують у 2022 році: стартап знайшов компанію-виробника

Ім’я компанії-виробника буде оголошено найближчим часом.

Американський стартап Bollinger Motors підписав контракти на виробництво електричного повнопривідного позашляховика Bollinger B1, побудованого на його основі повнопривідного пікапа B2 та двох моделей шасі з кабіною. Про це в інтерв’ю Automotive News розповів засновник стартапу Роберт Боллінджер, пообіцявши назвати компанію, на підприємстві якої налагодять фінальне складання, найближчим часом.

Продажі електромобілів Bollinger почнуться у 2022 році, через п’ять років після прем’єри першої моделі стартапу – тридверного позашляховика B1. Пізніше у нього з’явилася п’ятидверна версія, а у 2018 році дебютував побудований на його основі пікап B2.

У серпні 2020 року був представлений електричний фургон Deliver-E, який у компанії позиціонують як повністю електричну платформу для вантажних автомобілів середньої вантажопідйомності.

Поки мова йде тільки про випуск рамного шасі з однорядною кабіною, на яке сторонні компанії можуть встановлювати різні надбудови, від вантажної платформи до кемпера. Також шасі Bollinger може використовуватися в якості евакуаторів та основи для військової техніки. Відомо, що базова версія буде мати тільки задній привід. Початкова ціна – 70 тисяч доларів США.

Позашляховик Bollinger B1 комплектується двома електромоторами сумарною потужністю 360 к.с. (640 Нм) та акумуляторною батареєю ємністю 60 або 100 кВт · год. Час прискорення з місця до 100 км/год – 4,5 секунди. Максимальна швидкість – 205 км/год. Залежно від ємності батареї запас ходу заявлений на рівні 190 та 320 км, відповідно.

Пікап B2 буде комплектуватися силовою установкою, яка складається з двох електродвигунів та акумуляторної батареї на 120 кВт·год, а також гідропневматичною підвіскою. Вантажопідйомність пікапа – 2268 кг.

Як раніше повідомляв Autogeek, Bollinger розсекретив свій електричний фургон.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version