Перегони ABB FIA Formula E World Championship приїдуть до Мексики вже цього вікенду – 19-20 червня. Це буде спарений 8-9 етап Сезону 7. Чемпіонат підходить до свого червого рубіжа, і всі вболівальники в очікуванні, хто ж вибухне (в гарному сенсі цього слова) на трасі Автодрому імені Мігеля Абеда та наблизиться до корони першого Чемпіонату з Formula E.
Це вже шостий приїзд Формули Е до Мексики, але перший – до автодрому Пуебла. Траса, що в’ється в тіні діючого вулкана Попокатепетль, буде новою для усіх 24 пілотів світового рівня.
Які шанси
По мірі того, як Сезон 7 наближається до своєї середини, наразі маємо 7 завершених етапів та 6 різних переможців. Між лідером Робіном Фряйнсом (Envision Virgin Racing) та Жаном-Еріком Вернєм (DS TECHEETAH), що перебуває на 7 місці – різниця всього у 16 очок. Це менше, ніж можна заробити однією перемогою у гонці.
В іншому заліку лише 7 очок розділяють команди Mercedes-EQ (лідерів таблиці) та існуючих чемпіонів DS TECHEETAH, які зараз йдуть третіми. Envision Virgin Racing не так вже й далеко – на 4 місці, проте, зважаючи на форму Фряйнса (Frijns) та його колегу по команді Кесіді (Cassidy), можна сподіватися на серйозну боротьбу серед команд виробників.
Будь-який пілот з першої десятки наразі може цілком реально претендувати на чемпіонство. Протягом тих 8 етапів, що залишилися до кінця сезону, є ще багато часу, щоб заявити про свої претензії на трон та корону переможця першого Чемпіонату з Формули Е.
Невизначена територія
Навіть такі досвідчені водії, як пілоти Формули Е, ще жодного разу не їздили трасою завдовжки 2,98 км та із 15 поворотами. Автодром імені Мігеля Абеда – саме такий, і він розташований на плато в тіні імпозантного вулкана Попокатепетль, приблизно на висоті 2175 метрів над рівнем моря.
Трек складається з технічної внутрішньої ділянки, розміщеної у високошвидкісному овалі, який використовується так, як і в перегонах типу NASCAR. Стрічка із 15 згинами, що складають цей трек, була допрацьована спортивною командою Формули Е, щоб надати командам та водіям додаткову криву у формі розширеної зони активації “Режиму атаки” (на мапі – Turn 8). Подолання цього апексу забере в пілота 3-4 зайві секунди, проте команді потрібно буде добре поміркувати, де саме вмикати режим атаки – буст потужністю 35 кВт.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK писав про те, що саме робить Formula E такою непередбачуваною.