Menu
in

Працюватимуть на чотирьох видах палива: Toyota, Mazda та Subaru об’єднались для створення нових ДВЗ

Toyota, Mazda і Subaru провели спільну конференцію в Японії, щоб обговорити нові двигуни внутрішнього згоряння. Замість того, щоб розробляти один двигун, який використовуватиметься всіма трьома компаніями, тріо працюватиме над “фірмовими двигунами”, які представляють їхні відповідні бренди.

Зокрема, Toyota готує нові рядні “четвірки”, Mazda конструює роторні двигуни, а Subaru прагне вдосконалити опозитний двигун. Окрім бензину, нові силові агрегати будуть сумісні з декількома вуглецево-нейтральними видами палива: рідким воднем, біопаливом і синтетичним паливом.

Разом з анонсом були представлені зразки майбутніх двигунів. Mazda представила двигуни з одним і двома роторами для електромобілів. Судячи з концепції, роторний двигун служить генератором, який заряджає батарею. Він не має механічного зв’язку з колесами.

Toyota показала пару незавершених рядних чотирициліндрових двигунів. У компанії нічого не сказали про них, крім того, що обидва мають “високу продуктивність і високу теплову ефективність”.

Що стосується Subaru, то вона привезла гібридну систему наступного покоління і помістила її в закамуфльований прототип Crosstrek. Силова установка поєднує в собі 2,0-літровий опозитний двигун з електродвигуном і невелику літій-іонну акумуляторну батарею.

Toyota, Mazda та Subaru чітко дали зрозуміти, що вони залишаться суперниками, незважаючи на об’єднання зусиль для розробки більш економних силових агрегатів. Оскільки ці нові двигуни будуть меншими, майбутні моделі матимуть нижчі капоти для кращої аеродинаміки. Водночас ці зміни дадуть дизайнерам більше свободи.

Ще одна спільна мета трьох брендів — інтегрувати двигуни, батареї та інші електричні приводи в ці ДВС нового покоління.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Німеччині стартап перетворює авто з ДВЗ на електромобіль.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version