Специфікацію електромобіля Ioniq 5 помилково опублікувало австрійське представництво компанії.
Австрійський офіс Hyundai помилково опублікував специфікації електромобіля Ioniq 5. Ця інформація з’явилася після старту бронювань на «вітальну» версію First Edition й хоча була швидко вилучена, The KoreanCarBlog встиг зробити та опублікувати скріншоти з даними.
Завдяки цьому стало відомо, що забронювати один зі ста п’ятдесяти автомобілів Ioniq 5 First Edition австрійці зможуть з 18 грудня 2020 року до 31 січня 2021 року із передплатою в розмірі 1000 євро. Вибрати колір автомобіля (це єдина доступна опція) можна до 2 лютого. Після чого у покупців буде час до 16 лютого оформити замовлення, а свої автомобілі вони отримають до червні-липні 2021 року.
Hyundai Ioniq 5 побудований на нещодавно анонсованій модульній платформі для електромобілів E-GMP. Як стало відомо, версія First Edition комплектується двома електромоторами сумарною потужністю 230 кВт (313 к.с.), встановленими по одному на осі. Розгін від 0 до 100 км/год займає 5.2 секунди.
Батарея ємністю 58 кВт•год забезпечує запас ходу 450 км у циклі WLTP. Працює батарея під напругою 800 В, як у Porsche Taycan. У зарядній мережі Ionity, від надшвидкого зарядного пристрою потужністю 350 кВт батарея заряджається від 20 до 80% за 15 хвилин. Також акумулятор підтримує зарядку змінним током до 11 кВт. Плюс до цього Ioniq 5 First Edition буде поставлятися з сонячними панелями на даху, як у Sonata Hybrid.
Як стало відомо, у Ioniq 5 буде версія з батареєю ємністю 73 кВт•год та запасом ходу 550 км у циклі WLTP, але в серію First Edition така модифікація не потрапить. Крім того, для наступних версій за доплату запропонують камери замість традиційних бічні дзеркал.
Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai зупиняє продаж електромобілів Kona EV у Південній Кореї.