Menu
in ,

Повноцінний автопілот та британські гени: SAIC Motor показала новий преміальний електрокросовер

Офіційна прем’єра серійного IM LS7 очікується у першій половині 2023 року.

Китайська компанія IM Motors, заснована у 2020 році концерном SAIC, IT-гігантом Alibaba та девелоперською компанією Zhangjiang Hi-Tech, готує прем’єру своєї другої моделі – електричного кросовера LS7, оснащеного всім необхідним для роботи повноцінного автопілота. Однойменний концепт було представлено у 2021 році. Зараз же опубліковані перші фотографії та деякі технічні подробиці серійного IM LS7.

В основі новинки лежить платформа, розроблена спільно з британською інжиніринговою фірмою Williams Advanced Engineering (WAE): передня підвіска – на подвійних поперечних важелях, ззаду – «багатоважіль». При колісній базі 3060 мм кросовер досягає 5049 мм у довжину, 2002 мм у ширину та 1731-1773 мм у висоту (залежно від модифікації).

Зовнішньо, особливо у профіль, IM LS7 трохи нагадує Aston Martin DBX. У китайського кросовера довге лобове скло, яке дотягується до поперечки на даху у районі центральної стійки. У цю поперечину інтегровані просунутий відеореєстратор (по центру) та два лідари (з боків). Вони та камери кругового огляду на боковинах кузова забезпечують роботу повноцінного автопілота (третій рівень і вище за класифікацією SAE). Такий автопілот дозволено лише в Японії та Німеччині, у Китаї система може лише асистувати водію.

Практично всю передню панель IM LS7 займає широкоформатний екран, що складається із двох дисплеїв. Ще один тачскрін інтегровано у центральну консоль. Замість традиційного рульового колеса використано штурвал, запозичений у спортивної версії «первістка» марки, седана IM L7.

На ринку IM LS7 запропонують у задньо- та повнопривідній версіях. У першому випадку кросовер укомплектують одним двигуном потужністю 340 к.с. У другому – на передній вісі встановлять додатковий двигун на 238 к.с. Сукупна віддача силової установки «повнопривідника» складе 578 к.с. Даних про тягову батарею та запас ходу кросовера немає.

Представлений літом цього року седан IM L7 використовує батарею ємністю 93 кВт•год, а паспортний запас ходу становить 615 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Якими будуть технічні та динамічні характеристики серійного електрокросовера стане відомо під час офіційної прем’єри, що очікується у першій половині 2023 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, SAIC анонсував електричний кросовер MG4.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version