Mercedes-Benz представив спортивні версії кросовера GLC. Нові Mercedes-AMG GLC43 та Mercedes-AMG GLC63 S E Performance стали найпотужнішими серійними версіями кросоверів GLC за весь час.
GLC43 залишається “базовим” у родині AMG, поєднуючи 2,0-літровий двигун з турбонаддувом і вбудований стартер-генератор з сумарною віддачою у 416 кінських сил. “М’який” гібрид поєднується з дев’ятиступінчастою трансмісією та повним приводом 4Matic. Як і в багатьох моделях AMG, коробка передач Speedshift MCT має мокру пускову муфту, яка замінює гідротрансформатор, що забезпечує як більш плавну роботу на низьких швидкостях, так і кращу реакцію на натискання педалі газу.
Більш потужний GLC63 S E Performance оснастили 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном у поєднанні з електродвигуном, встановленим ззаду. Сумарна потужність кросовера – 671 к.с. Цікаво, що цей двигун із турбонаддувом видає 469 к.с., що робить його найпотужнішим чотирициліндровим двигуном у світі.
Розгін від 0 до 100 км/код у GLC63 S E Performance займає лише 3,5 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год. Як і GLC43, “63-й” використовує ту саму дев’ятиступінчасту трансмісію та повний привід 4Matic. Система повного приводу може передавати до 100 відсотків тяги на задні колеса.
Цікаво, що новинки отримали фірмову мультимедійну систему MBUX, але із спеціальними функціями AMG. Комбінація приладів, центральний дисплей і додатковий проекційний дисплей мають спеціальну графіку AMG, а AMG Track Pace вбудовано в інформаційно-розважальну систему для реєстрації даних, якщо ви вирішите взяти кросовер на трек. Новинки надійдуть у продаж наступного року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz запустили цікаву підписку для власників автомобілів.