Porsche у співпраці з Audi розробляє нову електричну платформу для виробництва електромобілів. Ця платформа стане основою для електричної версії компактного кросовера Porsche Macan та багатьох нових моделей.
Кожен бренд несе відповідальність за проект спільної електричної платформи PPE41 у своєму сегменті, це передбачає і розподіл доданої вартості: дві третини бере на себе Audi, і близько третини — Porsche. Водночас Porsche несе повну відповідальність за інші платформи, створені для виробництва Taycan чи Panamera.
Очікується, що виробництво нової електричної моделі Macan розпочнеться наприкінці 2022 року. Але не виключені і пізніші строки початку виробництва.
«Audi також запустить електромобіль у цьому сегменті. Зараз ми обговорюємо, чи має сенс паралельний запуск обох електромобілів», — пояснив член ради директорів та керівник відділу розробок Porsche AG Майкл Штайнер.
Імовірно, автомобілі Porsche Boxster та Cayman невдовзі також з’являться на ринку у електричних версіях, проте кінцеве рішення ще не ухвалено. В будь-якому випадку, їх вироблятимуть не на платформі PPE41. У Porsche планують розробити іншу платформу з власною архітектурою.
Виробництво інших моделей на основі нової платформи також розглядається. Фокус платформи не обмежиться виключно B-сегментом та копіюванням актуальних моделей. Наприклад, кросовер у С-сегменті також має потенціал, проте рішення ще у процесі ухвалення.
У планах компанії Porsche AG до 2030 року пропонувати транспортні засоби із двигунами внутрішнього згоряння паралельно із переходом на повністю електричні моделі.
Нові автомобілі Porsche відрізняються ще більш інноваційним дизайном, технологіями та динамікою, тому залишатимуться привабливими для клієнтів ще багато років поспіль.
Новий Taycan із повністю електричним приводом та нульовими викидами СО2 щойно з’явився на ринку. Поряд із новинкою, компанія високими темпами розвиває і напрямок плагін-гібридних автомобілів, плануючи виробляти більшу кількість потужних спорткарів із використанням фактично однакового двигуна.
Porsche продовжує оновлювати плагін-гібридні автомобілі. З одного боку, через високий попит, а з іншого — через податкові пільги, що застосовуються для таких авто на ринках деяких регіонів. Тривають дискусії про доцільніcть розробок плагін-гібридного автомобіля із запасом ходу на 100 км в режимі руху на електротязі. Саме виробництво такого акумулятора завдає значної шкоди навколишньому середовищу. А основна його мета – це подорожі на більш довгі відстані, ніж ті, що в середньому долають водії.
Водночас для справді тривалих подорожей оптимальним вибором залишається двигун внутрішнього згоряння, проте вага великого акумулятора збільшує витрати пального. Розуміючи це, Porsche продовжує пошук розумного балансу між щоденними потребами водія та викидами вуглецю в атмосферу.
Першим електричним автомобілем Porsche став Taycan. Всього для українського ринку протягом 2020 року будуть доступні 73 автомобілі. Майже усі електрокари вже продані.
Вартість Taycan 4S становить від 2 931 225 гривень, Taycan Turbo – від 4 165 425 гривень, а Taycan Turbo S – від 5 054 775 гривень*