Новий рекорд «Північної петлі» – 7 хвилин 33 секунд.
Перший рекордний заїзд Porsche Taycan відбувся у серпні 2019 року. Чотирьохдверне електричне купе у версії Turbo подолало Нюрбургрінг за 7 хвилин 42 секунди. Цей час був рекордним аж до 2021 року, коли Tesla Model S Plaid проїхала коло Нордшляйфом за 7 хвилин 35 секунд.
Днями Porsche Taycan Turbo S повернуть собі титул рекордсмена «Північної петлі», покращивши результат Tesla на 2 секунди. Таким чином, новий рекорд Нюрбургрингу – 7 хвилин 33 секунди. Як і у 2019 році за кермом німецького купе був заводський тест-пілот Ларс Керн.
Для рекордного заїзду у салоні Taycan Turbo S встановили гоночні сидіння та каркас безпеки. Купе оснастили системою Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) та новим комплектом підвищення продуктивності. Спецкомплект включає 21,0-дюймові колісні диски з шинами Pirelli P Zero Corsa та Porsche 4D Chassis Control з оновленим програмним забезпеченням. Для Taycan Turbo S 2023 модельного року такий комплект коштує 13 377 євро. За бажання, придбати його може кожен.
Звичайно, в історії Нюрбургрингу були й швидші електромобілі. Наприклад, Nio EP9 та Volkswagen ID. R. Так, китайський електросуперкар у травні 2017 року подолав коло за 6 хвилин 45 секунд. Двома роками пізніше, у червні 2019 року, німецький гоночний прототип впорався з дистанцією за 6 хвилин та 5 секунд. Але претендувати на титул рекордсмена Нюрбургрингу серед серійних електромобілів жоден и них не може, оскільки Nio EP9 був випущений у 16 екземплярах, а Volkswagen ID. R зібрали тільки один.
Як раніше повідомляв Autogeek, Porsche прозвітувала про падіння продажів електромобілів Taycan та назвала причину.