Porsche вироблятиме 911 з двигуном внутрішнього згоряння якомога довше, та за необхідності переведе його на синтетичне паливо. У найближчому майбутньому німецький автовиробник залишить суперкар 911 єдиною моделлю бренду з ДВЗ. Автовиробник також інвестує в синтетичне паливо, щоб продовжити роботу ДВС.
Карл Дамс, відповідальний за розробку електронного палива в Porsche, визнав, що їх стратегія в першу чергу полягає в електрифікації модельного ряду, але сказав, що вони вироблятимуть 911 з двигуном внутрішнього згоряння якомога довше. Поточне покоління 992 планується оновити в середині життєвого циклу вже цього року. За неофіційними даними, в другій половині десятиліття з’явиться гібридний варіант моделі.
Компанія Porsche хоче, щоб до 2030 року електромобілі складали 80% від обсягу її продажів. У 2022 році на 911 припадало 13% продажів Porsche, тому ця мета звучить реально, оскільки на той час усі інші моделі будуть електричними.
Наступним електричним Porsche після Taycan буде 718 Boxster, за яким слідуватимуть позашляховики Macan і Cayenne, які є бестселерами бренду. Автовиробник планує продовжувати виробництво Macan і Cayenne з ДВЗ протягом наступних кількох років.
Щоб продовжити життєвий цикл ДВЗ на 911, компанія інвестує в синтетичне паливо. Автовиробник сподівається, що ЄС дозволить продаж транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння, які використовують синтетичне паливо, після 2035 року. Однак експерти припускають, що таке паливо більше підійде для нішевих продуктів, у тому числі суперкарів та позашляховиків.
Porsche вже інвестувала понад 100 млн доларів в енергетичну компанію HIF Global з Чилі, яка має на меті розпочати будівництво найбільшого у світі заводу з виробництва електронних палив у 2024 році в Матагорді, штат Техас, США.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Porsche показали свій електричний спорткар Mission R.