Menu
in

Porsche інвестує 10 млрд євро в електрифікацію моделей до 2024 року

У 2019 фінансовому році компанія Porsche AG досягла нового рекорду завдяки збільшенню обсягу поставок, доходу від продажів і операційного прибутку без урахування витрат.

За минулий рік клієнти отримали 280 800 автомобілів, що ознаменувало зростання на 10% порівняно з 2018 роком. Показники 2019 року у порівнянні з минулим роком: дохід зріс на 11% до 28,5 млрд євро, операційний прибуток без обліку витрат збільшився на 3% і склав 4,4 млрд євро. Рентабельність продажів до обліку витрат склала 15,4%. Кількість працівників зросла на 10% – 35 429 співробітників.

«Компанія Porsche AG як лідер у сфері сталої мобільності за останні роки реалізувала низку важливих заходів. У 2019 ми презентували нові вражаючі продукти, серед яких і новий Taycan – наш перший електричний спортивний автомобіль, – каже голова правління Porsche AG Олівер Блум. – Завдяки привабливому модельному ряду потужних бензинових автомобілів, першокласних плагін-гібридів, а тепер ще й повністю електричних спорткарів, за підсумками 2019 фінансового року обсяг переданих клієнтам авто знову збільшився».

За словами Блума, такий успіх не випадковий, адже головна мета компанії – це постійне зростання прибутків. За останні п’ять років вона покращила результати на 60%, що створює передумови для швидшої реалізації корпоративних зобов’язань у економічній, екологічній та соціальній сферах.

Заступник голови правління і член правління з питань фінансів та інформаційних технологій Porsche AG Лутц Мешке наголосив на рекордних показниках обігу та прибутку до обліку витрат у 2019 році. Зростання прибутку обумовлене збільшенням обсягу продажів та ефективним розвитком різних сфер діяльності та підрозділів. Водночас на загальний результат негативно вплинули: зростання фіксованих витрат внаслідок розвитку компанії, масштабні інвестиції в електрифікацію та діджиталізацію, а також коливання валютного курсу. Однак, незважаючи на це, компанія перевершила власні стратегічні цілі і досягла 15,4% рентабельності продажів до обліку витрат, а окупність інвестицій склала 21,2%.

Випуск дизельних авто призвів до витрат обсягом 0,5 млрд євро у другому кварталі 2019 року. Таким чином, після врахування усіх витрат, операційний прибуток Porsche AG у 2019 фінансовому році склав 3,86 млрд євро, а рентабельність продажів – 13,5%.

Найвищі показники продажів у Німеччині та Європі

Cayenne та Macan стали найважливішими моделями для збільшення обсягу продажів. Клієнти отримали 92 055 нових Cayenne, що на 29% більше порівняно з 2018 роком, та 99 944 нових Macan – це 16% зростання. Найкращі результати компанія демонструє на власному ринку у Німеччині та Європі в цілому – по 15% зростання у 2019 році. У Німеччині клієнтам передано 31 618 нових автомобілів, у Європі – 88 975. 

Порівняно з 2018, у 2019 році зростання у 8% зафіксовано і на двох найбільших ринках виробника: у Китаї клієнти отримали 86 752 автомобілі, у США – 61 568 автомобілів. Завдяки таким результатам, загальне погіршення економічної ситуації у країнах не вплинуло на річний результат Porsche AG.

Послідовний розвиток: людські ресурси, енергоефективність та електромобільність 

Розвиток електромобільності забезпечив створення нових робочих місць: у результаті запуску виробництва нового електрокару Taycan компанія найняла 2 000 нових співробітників та запустила масштабну програму з підвищення кваліфікації. Виробництво повністю електричного спорткара на головному заводі компанії в Цуффенхаузені не призводить до жодних викидів вуглецю, а з початку 2020 року виробничий майданчик перевели на екологічно чисту енергію. Нові будівлі відрізняються високим рівнем енергоефективності, а електрика виробляється з поновлюваних джерел енергії. Компанія генерує тепло на власних теплоелектростанціях, що працюють на біогазі – паливі, отриманому із залишків продуктів і відходів.

Масштабні інвестиції у гібридизацію та електрифікацію 

До 2024 року виробник спорткарів інвестує близько 10 млрд євро в гібридизацію, електрифікацію та діджиталізацію своїх моделей. Porsche планує послідовно розширювати лінійку електрокарів: наступною моделлю стане Cross Turismo – перший різновид моделі Taycan у кузові кросовера. За кілька років нове покоління компактного кросовера Macan також отримає електричний привід – так з’явиться друга у лінійці електрична модель Porsche. Компанія прогнозує, що до 2025 року половину усіх моделей становитимуть повністю електричні або плагін-гібридні спорткари.

Олівер Блум підтвердив, що компанія Porsche AG отримала більше 30 000 замовлень на придбання Taycan ще до його світової прем’єри у вересні 2019 року, і більше 15 000 клієнтів вже підписали договір купівлі-продажу. У компанії впевнені, що приваблива модель Taycan та різні модифікації 911, 718 і Cayenne згенерують високий попит на автомобілі Porsche у 2020 році. 

Для українського ринку протягом усього 2020 року доступні 73 автомобілі Taycan, і майже всі електрокари вже продані. Також цього року в Україні з’являються моделі Panamera 10 Years Edition, Macan GTS, 911 Turbo S, 911 Turbo, Cayenne GTS та 718 T. 

Внаслідок невизначеної ситуації у світі та Україні, яка склалася у першому кварталі 2020 року, виробник спорткарів, разом із рештою гравців ринку готується до складної економічної та політичної ситуації. Водночас досягнення встановлених цілей із високої прибутковості залишається актуальним. Завдяки підвищенню ефективності виробництва та розвитку прибуткових сфер діяльності Porsche AG планує досягти стратегічної мети і підвищити дохід від продажів до 15% у 2020 році.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version