Вирішити проблему нестачі автомобільних чіпів вдасться не раніше 2022 року.
Аналітики прогнозують поглиблення напівпровідникової кризи на весні цього року. На думку фахівців технологічної компанії Susquehanna Financial з настанням весни дефіцит напівпровідникових компонентів тільки посилиться, а затримки поставок досягнуть в середньому двох тижнів.
На думку експертів J.P. Morgan, ситуація на ринку стабілізується не раніше наступного року: три-чотири квартали піде на відновлення балансу між попитом і пропозицією та ще один або два квартали – на формування складських запасів. На даний момент попит перевищує пропозицію на 10-30%, а терміни очікування клієнтів досягли рівня першої хвилі криптовалютного буму 2018 року.
Основною причиною такої ситуації аналітики вважають пандемію та пов’язані з нею зупинки підприємств. Свою роль зіграли китайсько-американська торговельна війна та новий криптовалютний бум.
В автомобільному секторі на це наклалася багаторічна практика прийому попередніх замовлень. І якщо для автовиробників ситуація з дефіцитом чипів надзвичайно ризикована, то розробники напівпровідникових компонентів на тлі кризи автомобільного ринку не постраждають.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайські виробники чипів підключилися до подолання напівпровідникової кризи.