Menu
in

Попри високу ціну: корпоративні парки віддають перевагу електромобілям перед машинами з ДВЗ

Власники автопарків віддають перевагу купівлі електромобілів перед автомобілями з двигунами внутрішнього згорання, незважаючи на високу вартість і більш часті потреби в обслуговуванні.

Нове дослідження показало, що більшість операторів автопарків, які мають як електромобілі, так і автомобілі з ДВЗ, найближчим часом планують повністю перейти на електромобілі попри те, що електромобілі коштують дорожче та потребують частішого обслуговування, кажуть у Cox Automotive.

Зазначається, що оператори автопарків посилаються на загальну вартість володіння та можливості своїх електричних фургонів і вантажівок як на причини віддати їм перевагу перед транспортними засобами з двигуном внутрішнього згоряння, які вони також мають у своєму розпорядженні.

Дослідження Cox Automotive показало, що 53 відсотки компаній вважають, що вони, швидше за все, купуватимуть електромобілі, коли наступного разу вирушать за оновленням автопарку порівняно з лише 34 відсотками в тому ж дослідженні в 2022 році. Окрім більшої доступності електромобілів у 2024 році, ніж в попередні роки, однією з потенційних рушійних сил для зростання електричних автопарків є добре усвідомлення наявних стимулів. Загалом 74 відсотки опитаних сказали, що вони знайомі з наявною фінансовою допомогою.

Але оператори автопарків все ще мають ті ж застереження щодо електромобілів, що й звичайні роздрібні покупці. Найбільшою з них була вартість: 32 відсотки опитаних вважають електромобілі надто дорогими, хоча ця кількість значно впала після дослідження 2022 року.

Занепокоєння щодо запасу ходу, варіантів заряджання та вартості заміни батареї також турбують операторів, і багато хто сказав, що їхні маршрути доставки не налаштовані для використання електромобілів. П’ята частина тих, хто думає про покупку електромобіля, також висловила занепокоєння тим, що акумулятор може не тримати достатній заряд, але той факт, що лише 8 відсотків нинішніх власників електромобілів мають таке ж занепокоєння, доводить, що побоювання є марним.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, стали відомі марки авто, якими покупці задоволені найбільше.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version