Компанія Lucid Motors оголосила, що покупцям електроседана Air доведеться обирати між потужністю та запасом ходу.
На старті продажів, запланованому на осінь 2021 року, Lucid Air запропонують одразу у двох прем’єрних версіях Dream Edition – Performance та Range. Обидві коштуватимуть 169 000 доларів США, але запропонують клієнтам різну потужність та дальнобійність.
Як повідомляється, седани укомплектують однією й тією ж двомоторною силовою установкою та тяговою батареєю ємністю 113 кВт∙год.
Сукупна віддача агрегатів у версії Dream Edition Performance складе 1111 к.с. замість заявлених раніше 1080 к.с. та «понад 1000 Нм» крутного моменту.
У версії Dream Edition Range ті ж агрегати видаватимуть максимум 933 к.с. Час прискорення з місця до 96 км/год складе 2,5 та 2,7 секунди відповідно. Максимальна швидкість в обох випадках – 270 км/год.
З відмінностей також заявлені колісні диски: 21 дюйм у Performance і 19 дюймів у Range та різний запас ходу, але точних даних, поки немає. Очікується, що більш далекобійна модифікація Dream Edition Range зможе проїжджати до 832 км без підзарядки, хоча раніше заявлялося, що запас ходу серійного Lucid Air складе 810 км. Таким чином седан виявиться майже у півтори рази далекобійнішим від свого прямого конкурента – тримоторного лифтбека Tesla Model S Plaid (1034 к.с., 1420 Нм), здатного проїхати без підзарядки 560 км.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Lucid Air першим отримає спеціальні шини від Pirelli.
За матеріалами: Lucid