У 2020 році на одну зарядку у Європі доводилося 9,4 електромобілі.
Бурхливе зростання продажів електромобілів у Європі супроводжується швидким розвитком зарядної мережі, але незважаючи на це кількість зарядних терміналів все ще недостатня. Інфографіку, відображаючу темпи росту європейської мережі для електромобілів опублікувала Федерація роботодавців автомобільної галузі України.
Так у 2020 році європейська зарядна мережа для електромобілів налічувала 224 538 точок, на 60 5522 більше, ніж у 2019 році. При цьому на термінал доводилося по 9,4 електромобілів. З огляду на темпи розширення європейського парку електромобілів, вже найближчим часом вони не зможуть впоратися з його підзарядкою. Для порівняння, у 2011 році на території Європейського Союзу було всього 2379 зарядок й на кожній в середньому заряджалося по 5,4 електромобілі, а у 2019 році – 6,7 од.
З роками змінюється й структура мережі. Ще на початку десятиліття всі зарядки у ЄС були звичайними (до 22 кВт), але з 2012 року почали з’являтися швидкісні термінали (257 од.), що стало одним із факторів впливу на розвиток електромобільного сегменту ринку. До 2020-го їх кількість збільшилася майже у 100 разів, до 25 288 одиниць. Що стосується звичайних зарядок, то з 2011 року їх кількість збільшилася майже у 84 рази, з 2379 од. до 199 250 од.
Як раніше повідомляв Autogeek, «Європейська асоціація автовиробників» (ACEA) та низка провідних автовиборників закликала Євросоюз до 2029 року збільшити зарядну мережу до 3 млн зарядок для електромобілів та 1 млн для водневих транспортних засобів. Тільки таким чином ЄС зможе досягти вже поставлених цілей щодо скорочення викидів шкідливих речовин в атмосферу в рамках боротьби зі змінами клімату.