Покупці, які купують, або планують придбати електричний пікап протягом найближчих двох років, дуже схожі на покупців машин з ДВЗ. Схожість полягає у тому, що клієнти планують повертатись до знайомих їм брендів.
Це хороша новина для “великої трійки” американських автовиробників і погана – для стартапів, які нещодавно почали виготовляти електромобілі. Як показує незалежне дослідження, лояльність до бренду відіграє велику роль у тому, які автомобілі покупці розглядають для покупки.
Дослідження Cox Automotive показує, що Ford F-150 Lightning – це електричний пікап, у купівлі якого покупці найбільше зацікавлені у найближчі кілька років. У рамках свого дослідження Cox спробував врахувати переваги бренду, показавши покупцям характеристики кожного майбутнього електричного пікапа, не розкриваючи, хто його зробив. Виходячи з прогнозованого запасу ходу, ходових якостей, стилю та ціни, покупці найбільше цікавилися Ram 1500 REV.
Однак, тільки-но назви брендів були розкриті, Ford піднявся на вершину рейтингу з показником готовності придбання у 67 відсотків. Ram 1500 REV та Chevrolet Silverado EV розділили друге місце з результатом 63%.
“Повнорозмірний пікап Ford довгий час був найбільш продаваним і найкращим гравцем у класі, тому, можливо, не дивно, що F-150 Lightning випереджає конкурентів”, – сказала Ванесса Тон, старший менеджер Дослідження ринку та клієнтів у Cox Automotive.
Цікаво, що Tesla Cybertruck отримав лише 29 відсотків прихильності потенційних покупців за характеристики та 27 відсотків після того, як було розкрито марку та модель машини. Однак його незвичний дизайн може виявитися перевагою.
“Це дослідження дійсно показує, наскільки важливо для такого бренду, як Tesla, залучати споживачів та покупців, які не є традиційними покупцями пікапів”, – зазначила Тон.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний пікап Tesla Cybertruck замаскували під звичайний Ford F-150.