Британська компанія Electrogenic, відома у всьому світі своїми конверсіями класичних автомобілів, встановила електричну силову установку на культовий Jaguar E-Type. Пакет під назвою Drop In отримав перший клієнтський родстер Series 1 1962 року.
У процесі перетворення на електромобіль культова «дводверка» отримала електричне «серце» потужністю 163 к.с. Максимальний крутний момент електродвигуна – 620 Нм. Коробка – одношвидкісна з фіксованим передавальним числом. Заряду тягової батареї ємністю 43 кВт•год вистачає на 241 км шляху. З місця до 96 км/год такий електрородстер прискорюється менш як за 6,0 секунд. Максимальна швидкість сягає 161 км/год. Кузов родстера пофарбований у сріблясто-синій відтінок, який також входить до пакету E43.
Крім того, клієнтам пропонує пакети E48 та E63 батареями ємністю 48 та 63 кВт•год. Запас ходу – 258 та 320+ км відповідно. Електродвигун в обох випадках потужністю 204 к.с., але з пакетом E48s максимальний крутний момент становить 840 Нм, а з E63 – 620 Нм. Також відрізняється час прискорення до «сотні». Родстер із комплектом E48s прискорюється до 96 км/ч менше 5,0 секунд, з комплектом E63 – близько 6,0 секунд. Максимальна швидкість в обох випадках – 161 км/год.
Електричний Jaguar E Type з Е63 важить практично стільки ж, як оригінальний автомобіль, з E43 та E48s – легший та маневреніший за оригінал. Всі комплекти мають зарядку CCS та швидкий обігрівач салону. Повна зарядка через CCS займає близько 50 хвилин. Також передбачено систему рекуперації енергії гальмування. У їздової електроніки декілька режимів: Eco, Sport та Traffic.
Раніше аналогічні реверсивні пакети для переобладнання електромобілів за принципом plug-and-play компанія підготувала Land Rover Defender, класичного Porsche 911 та оригінального Mini. На зовнішність автомобілів їх установка не впливає. Вся електрифікована класика виглядає так само як до відвідування майстерні Electrogenic у Конверті.
Як раніше повідомляв Autogeek, легендарний Porsche 911 ST знайшов продовження в електромобілі.
За матеріалами: Electrogenic