Menu
in ,

Початок електрифікації: представницький седан Bentley Flying Spur отримав першу гібридну версію

Британський виробник автомобілів класу «люкс» розпочав електрифікацію модельної лінійки.

Британська марка Bentley представила новий супергібрід – Flying Spur Hybrid. Бензоелектрична силова установка з’явилася «під капотом» представницького седана вперше за 16 років існування.

У нового гібрида вона складається з бітурбодвигуна V6 2.9 з двома турбокомпресорами twin-scroll та електромотора, встановленого між ДВЗ та коробкою передач. Сукупна віддача силової установки становить 544 к.с. та 750 Нм крутного моменту. З них 416 к.с. та 550 Нм видає бензинова «бітурбошістка». Віддача електричного «додатку» – 136 к.с. та 400 Нм.

Заявлений час прискорення гібрида з місця до 100 км/год – 4,3 секунди, що всього на 0,2 секунди більше, ніж у Flying Spur V8.

Батарея ємністю 14,1 кВт•год дозволяє проїжджати на електротязі до 40 км, а повного заряду батареї та бака бензину вистачає на 700 км шляху. До 100% ємності акумуляторна батарея заряджається за 2,5 години.

На вибір доступно три їздових режимии, які перемикаються кнопкою на центральній консолі. Режим руху на електротязі EV Drive активується при запуску машини. У режим Hybrid седан переходить, покладаючись на дані навігаційної системи. Режим Hold економить заряд батареї для «останього кілометра», наприклад, для поїзки у центрах міст, де заборонені ДВЗ.

Також заявлені широкі можливості персоналізації. На вибір запропоновано понад 60 відтінків кузова та 17 варіантів оздоблення інтер’єру плюс пакет Blackline Specification, який передбачає чорний декор та декілька варіантів колісних дисків діаметром до 22 дюймів.

Нагадаємо, що відповідно до раніше озвученої стратегією Beyond100 до 2026 року лінійка Bentley буде складатися виключно з електричних та електрифікованих моделей.

Як раніше повідомляв Autogeek, Bentley повертається на Пайкс-Пік з новим Continental GT3 на поновлюваному паливі.

За матеріалами: Bentley

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version