У новому звіті Європейської комісії додано ще один реальний показник, який показує, що плагін-гібридні авто виробляють набагато більше викидів, ніж ми вважали раніше – у середньому в 3,5 рази більше, ніж показує лабораторне тестування.
Вважається, що PHEV-гібриди мають найкраще з обох світів – досить місткий акумулятор, щоб виконувати щоденні завдання, у поєднанні з ДВЗ для тривалих поїздок. Є недоліки у вартості та складності таких машин, але вибір трансмісії надає більше можливостей, ніж інші варіанти електрифікованих машин.
З цієї причини PHEV-гібриди довгий час вважалися ідеальною перехідною технологією між авто з ДВЗ та електробілями. Вважається, що власники можуть більшу частину часу їздити на електриці і лише зрідка використовувати бензин, чи дизельне палива.
Але проблема полягає в тому, що ця схема не працює. Нещодавні дослідження показали, що в реальному світі гібриди, що підключаються до мережі, забруднюють довкілля набагато більше, ніж зазначено в їх характеристиках, хоча все одно менше, ніж транспортні засоби на чистому викопному паливі. Збільшені викиди можна пояснити тим, що люди ліняться заряджати батарею плагін-гібридів.
Це називається “коефіцієнтом корисності” – відсоток часу, протягом якого PHEV-гібрид працює на електротязі, а не на двигуні внутрішнього згоряння. Насправді коефіцієнти корисності PHEV є набагато нижчими, ніж під час тестування у лабораторних умовах. Це означає, що на практиці викиди плагін-гібридів набагато вищі, оскільки вони використовують двигун внутрішнього згоряння частіше, ніж очікувалося.
Новий звіт Комісії ЄС показує “прогалини у викидах”, тобто різницю між очікуваними та реальними викидами для PHEV-гібридів. Ці дані особливо актуальні з огляду на нещодавні дискусії щодо нормативних вимог до транспортних засобів. Регулятори пом’якшили деякі цілі, у багатьох випадках надавши PHEV-гібридам додаткові кредити за скорочення викидів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, фургон Ford Tourneo Connect отримав плагін-гібридну версію.