Уряд Південної Кореї вводить нову політику субсидування електромобілі, що в є відповіддю на зниження цін на моделі Tesla Model Y і BYD, які використовують недорогі батареї LFP. Переглянута політика щодо електромобілів є спробою Південної Кореї дати вітчизняним автовиробникам перевагу, оскільки вони прагнуть вирівняти умови гри.
“Зниження цін Tesla минулого року в поєднанні зі зростанням BYD поклало початок ціновій війні на світовому ринку електромобілів”, — пояснив Ян Джін-Су, який очолює автомобільну групу Hyundai Business Research Center.
За даними The Korea Herald, новий план встановлює максимальну суму гранту на рівні близько 4800 доларів. Це на 225 доларів менше, ніж минулого року. Запас ходу, ціна та тип акумулятора визначають відповідність конкретного електромобіля вимогам для отримання субсидії.
Тип акумулятора повинен стати центром нової корейської політики щодо електромобілів. Корея оголосила про зміни 6 лютого, включаючи суттєве скорочення субсидій для електромобілів з “низькопродуктивними батареями”, такими як LFP-акумулятори з Китаю.
Згідно з даними China Automotive Battery Industry Alliance, до листопада BYD займав понад 40% ринку акумуляторів LFP. Конкурент CATL посів друге місце з майже 34% ринку..
Тільки минулого року уряд Південної Кореї надав приблизно 24 мільйони доларів субсидій для покупців Tesla Model Y, що значно більше, ніж роком раніше. Тим часом субсидії на електромобілі Hyundai та Kia навіть дещо скоротились.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, китайські виробники акумуляторів хитрістю отримують пільги в США.