Menu
in

Peugeot готує гібрид для перегонів на витривалість FIA WEC: розкрито характеристики

Потужність гібридної силової установки гіперкара для марафонських перегонів складатиме 680 кінських сил.

Компанія Peugeot розкрила технічні характеристики гіперкара, який розробляється спортивним підрозділом марки для нового класу LMPh перегонів на витривалість FIA WEC. Також у проекті бере участь давній партнер Peugeot Sport в автоспорті французька нафтогазова компанія Total.

Відповідно до технічного регламенту це буде гібрид потужністю 680 к.с. Автомобіль укомплектують силовою установкою Peugeot Hydrid4 500kW, спеціально розробленою для марафонських перегонів. Як кажуть у Peugeot Sport, агрегат розроблений з урахуванням досвіду, отриманого при створенні моторів для прототипа Peugeot 908 HDi FAP та ралійних автомобілів WRC.

В основі гібридної системи – бітурбодвигун V6 2.6 з кутом розвалу блоку 90 градусів і масою 165 кг. Агрегат з піковою віддачею 680 к.с. встановлений ззаду в межах колісної бази, на передній осі – 272-сильний мотор-генератор, який живиться від батареї, розробленої Peugeot та фірмою Saft (дочірня компанія Total, яка спеціалізується на літієвих джерелах струму для промислового, військового та космічного застосування).

Батарея відрізняється високою потужністю та працює під напругою 900 В. Вона інтегрована у монокок під паливним баком та захищена від пошкодження карбоновим кожухом. Коробка – семиступінчаста секвентальная, привід – повний.

На ДВЗ гіперкар пересувається до швидкості 120 км/год. Після цієї позначки підключається електродвигун. При цьому потужність «шістки» знижується з 680 до 408 к.с. і гіперкар стає повнопривідним.

Під час перегонів заряд батареї поповнюється тільки за рахунок енергії рекуперації. Як тільки заряд вичерпується, електродвигун відключається й автомобіль повністю переходить на бензиновий, який починає видавати повну потужність.

При інтенсивних уповільненнях потужність рекуперації складає 200 кВт. Як зазначається, гальмівна система brake-by-wire з електронним управлінням дозволяє індивідуально регулювати рівень рекуперативного уповільнення та силу, з якою гальмівні колодки будуть притискатися до ротора.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla поки не планує брати участь у Formula E.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version