BMW XM – перший за багато років автомобіль підрозділу M Motorsport. У модельній лінійці марки йому відведено щабель над кросоверами X5 M/X6 M Competition та X7 M60i. І справа не тільки в габаритах, хоча назвати новий гібрид маленьким прямо скажемо не можна.
При колісній базі у 3105 мм BMW XM досягає 5110 мм у довжину, 2005 мм в ширину та 1755 мм у висоту. У базі встановлені 23-дюймові колісні диски з різнорозмірними шинами: 275/35 R23 спереду та 315/30 R23 ззаду. Споряджена маса автомобіля – 2750 кг.
Під капотом у кросовера новий 4,4-літровий Twin-Turbo V8 з індексом S68, який працює за схемою «м’який гібрид». Віддача двигуна складає 483 к.с. при 5400 об/хв та 650 Нм крутного моменту при 1600 об/хв. ДВЗ допомагає 194-сильний електродвигун (280 Нм), інтегрований у восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Ємність літій-іонної тягової батареї – 25,7 кВт•год.
У базовій версії сукупна віддача силової установки складає 652 к.с. та 800 Нм. З місця до 100 км/год такий BMW XM пришвидшується за 4,3 секунди. Максимальна швидкість примусово обмежена електронікою на 250 км/год. Опціональний пакет M Driver’s Package пересуває обмежувач до 270 км/год. На електротязі кросовер розганяється до 140 км/год та проїжджає до 48 км без підзарядки.
Серійне виробництво BMW XM стартує до кінця 2022 на заводі у американському місті Спартанберзі. Мінімальний цінник встановлений на рівні 159 000 доларів.
У середині 2023 року на ринок вийде потужніша версія XM Label Red з силовою установкою потужністю 745 к.с. Коштуватиме такий кросовер від 185 000 доларів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ford затримує виробництво нових автомобілів через відсутність шильдиків.