Дата старту продажів та цінник водневої новинки поки не оголошено.
Peugeot розкрила інформацію про комерційний водневий фургон E-Expert Hydrogen. Від базової «батарейної» версії він відрізняється лише наявністю баків для зберігання водню та водневими комірками. Місткість останніх складає всього 10,5 кВт•год, тоді як у електричного Peugeot E-Expert BEV батарея на 75 кВт•год.
На «допомогу» акумуляторному блоку передбачено два паливні баки на 4,4 кг водню. Це дозволяє E-Expert Hydrogen проїжджати 400 км. Запас ходу електричної версії на 60 км менший. Час поповнення баків воднем – лише 3 хвилини.
Щодо силової установки, то у обивді версії укомплектовані одним електромотором віддачею 136 к.с. та 260 Нм крутного моменту. Вантажопідйомність те ж однакова – 1100 кг.
Як кажуть у компанії, у звичайних умовах E-Expert Hydrogen пересувається на електротязі, використовуючи енергію тягової батареї. Водневі паливні елементи включаються до роботи при прискоренні або підйомах на гору.
Цікаво, що перетворювати зібрані у Франції електричні Peugeot E-Expert на водневі автомобілі будуть на заводі Opel у Німеччині. Водень для них постачатимуть із Франції.
Термін виходу фургона Peugeot E-Expert Hydrogen на ринок поки не оголошено. Продажі моделі мали розпочатися наприкінці 2021 року, але поки цього не сталося.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний мінівен PEUGEOT e-RIFTER найближчим часом стане доступний в Україні.