Menu
in

Перший у світі автономний вантажний корабель пройшов 800 км без участі людини

Перехід по перевантаженим водам Токійської затоки завершився без зіткнень.

Найбільша японська судноплавна компанія NYK Line, що входить до складу Mitsubishi Group, випробувала перше у світі автономне комерційне вантажне судно. Корабель Suzaka, оснащений програмним забезпеченням ізраїльської компанії Orca AI, здійснив 40-годинний перехід Токійською затокою, найбільш завантаженими водам у світі. Причому 99% із 790 км судно валовою місткістю 749 тонн пройшло під управлінням штучного інтелекту Orca AI.

Незважаючи на насиченість місцевих вод, кораблю вдалося уникнути зіткнень та успішно досягти порту Цумацусака у затоці Ісе. Як повідомляється, Suzaka виконав 107 маневрів щодо запобігання зіткненням без допомоги людини. Імовірно, під час переходу по затоці потенційну загрозу «безпілотнику» становили від 400 до 500 суден.

Орієнтуватися у просторі Suzaka допомагала система комп’ютерного зору. Для виявлення об’єктів, їх відстеження та класифікації, а також визначення дальності до перешкоди у режимі реального часу на кораблі встановили вісімнадцять 360-градусних бортових камер.

Алгоритми Orca AI засновані на штучному інтелекті з глибоким навчанням на основі даних, зібраних з Suzaka більш ніж за рік до експериментального рейсу. Це допомогло програмному забезпеченню ідентифікувати цілі у складних умовах берегової лінії Японії. Дані з камер автономного вантажного корабля в режимі реального часу відстежувалися за сотні миль від нього, в операційному центрі флоту Токіо.

«Для нас велика честь співпрацювати з консорціумом DFFAS на чолі з NYK Group у справі автоматизації та розвитку автономних можливостей комерційних судів в одних із найбільш перевантажених водах світу. Перше у світі автономне плавання стало важливою віхою на цьому шляху, і ми очікуємо, що великі судноплавні компанії будуть впроваджувати передові технології штучного інтелекту та комп’ютерного зору для матеріалізації концепції автономного судноплавства», – сказав після завершення експерименту співзасновник та генеральний директор Orca AI Ярден Гросс.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Швеції побудували сонячно-водневу яхту з необмеженим запасом ходу.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version