На старт 13 сезону Чемпіонату світу з ралі 2022 гібридний болід вийде 20 січня в Монте-Карло.
Відповідно до правил нового гоночного класу Rally1, ралійний хетчбек Hyundai i20 N укомплектовано гібридною силовою установкою компанії Kreisel Electrics. Вона складається з 1,6-літрового бензинового мотора та електродвигуна потужністю 136 к.с. Максимальна віддача силової установки – 500 к.с. Коробка – спрощена п’ятиступінчаста механіка. Привід – повний без міжосьового диференціалу.
Також максимально спрощено гоночну механіку. Зокрема, зменшено хід підвіски, використані простіші амортизатори, колісні маточини та стабілізатори поперечної стійкості. Гальма без рідинного охолодження.
Зовні Hyundai i20 N Rally1 2022 edition дуже схожий на попередника, але при цьому йому дістався новий міцніший, ніж у попередника сталевий кузов з просторовим каркасом. Через гібридну силову установку новий хетчбек виявився на 70 кг важчим.
У новому сезоні за кермом гібридного корейського боліда змагатимуться Тьєррі Невілль та Отт Тянак. На окремих етапах до них приєднаються Дані Сордо та Олівер Сольберг.
Як раніше повідомляв Autogeek, воднемобіль Hyundai Nexo здійснив шестигодинний заїзд при мінусових температурах.
За матеріалами: InsideEVs