Технологічний гігант оголосив прийом попередніх замовлень на оновлений кросовер китайської марки Seres – Huawei Smart Selection SF5.
Чутки про те, що телекомунікаційна компанія Huawei веде переговори з китайськими автовиробниками про виробництво власних електромобілів, з’явилися у лютому 2021 року. Як з’ясувалося, першим партнером компанії стала маловідома китайська фірма Seres, яка належить машинобудівному концерну Sokon Industry Group. Створений два роки тому стартап випустив тільки одну модель – кросовер Seres SF5. Продажі автомобіля стартували у серпні 2020 році. За цей час Seres змогла реалізувати близько тисячі автомобілів.
Оновлена версія кросовера Seres SF5 й стала першим автомобілем, який з’явиться у всіх фірмових магазинах Huawei у Китаї. Прем’єра електрифікованого кросовера під новою назвою Huawei Smart Selection SF5 відбулася на автосалоні у Шанхаї.
Як заявляє Huawei, автомобіль укомплектований новою силовою установкою, розробленою за її участі. Агрегат складається з 1,5-літрового бензинового двигуна та двох електромоторів. Сукупна потужність системи – близько 550 к.с., що дозволяє плагін-гібриду розганятися від 0 до 96 км/год всього за 4,7 секунди. Заявлений запас ходу на електротязі – до 180 км. На повному баку і повністю зарядженому акумуляторі кросовер може проїхати понад 1000 км.
Участь Huawei у проекті помітна і в салоні кросовера з великим «планшетом» інформаційно-розважальної системи. Як заявляють у компанії, особлива увага приділена аудіосистемі, яка забезпечує «звук оперної якості». Також кросовер отримав функцію двосторонньої зарядки, що дозволяє заряджати інші електромобілі та підключати побутову техніку, наприклад, індукційні плити і стереосистеми.
У Китаї монопривідний Huawei Smart Selection SF5 коштує від 216 800 юанів ($ 33 400), повнопривідний – від 246 800 юанів ($ 38 060).
Як раніше повідомляв Autogeek, Huawei скерує зусилля на електромобільні технології.