Menu
in

Перший електромобіль SsangYong виявився підозріло схожим на Toyota RAV4: опубліковано фото

Південнокорейська марка SsangYong оголосила курс на повну електрифікацію та показала скетчі двох перших електричних моделей, кросоверів Korando e-Motion та J100. У компанії розраховують, що перехід на електромобілі дозволить привернути увагу потенційних інвесторів.

Перший електромобіль бренду – кросовер SsangYong Korando e-Motion – вже готовий до серійного виробництва.

Пріоритетним ринком своїх електромобілів корейці назвали Європу. Оцінити електричного «первістка» марки – кросовер SsangYong Korando e-Motion – європейці зможуть вже у серпні цього року.

Фактично, це електрична модифікація серійного Korando 2019 року. Судячи з єдиного зображення, від базової моделі електрокросовер буде відрізнятися закритою панеллю на місці решітки радіатора, дизайном переднього бампера та акцентами на кузові.

SsangYong Korando e-Motion

Але навіть судячи з цього зображення, здається, електромобіль виявився надто схожим на японський кросовер Toyota RAV4.

Toyota RAV4

Другим, у 2022 році планують представити «брутальний» середньорозмірний кросовер SsangYong J100, існуючий поки тільки у вигляді скетчів. Надалі до них приєднаються ще декілька електричних кросоверів та пікапів.

Банкрутом SsangYong оголосила себе у грудні 2020 року, після того як індійський конгломерат Mahindra & Mahindra, який владіє 75% акцій компанії, відмовив у фінансуванні.

Пошуки нового інвестора поки не мали успіху. З початку року інтерес до SsangYong проявили тільки американський дилерський холдинг HAAH Automotive і корейський виробник електробусів Edison Motors.

Відомо, що американці планували вкласти в компанію $250 млн і придбати 24% її акцій у Mahindra & Mahindra, але переговори затягнулися.

SsangYong J100

Тим часом у SsangYong прийняли план «самопорятунку». Окрім переходу на електромобілі в ньому передбачені дворічні неоплачувані відпустки співробітникам, скорочення зарплат тим що залишилися на той самий строк та скасування соціальних пільг. Також на 20% скоротять виплати керівному складу. Нових співробітників наймати не планують. У разі виникнення вакансій їх заповнюватимуть «відпускниками». Плюс до цього організовано продаж активів, які простоюють.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайці представили конкурента Tesla Model Y.

За матеріалами: AutoExpress

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version