Menu
in ,

Перший електромобіль бренду: Cupra Born почав сходити з конвеєра у Німеччині

Сupra почала серійне виробництво своєї першої електричної моделі.

Електричним «первістком» іспанської марки, яка три роки тому мала статус спортивного підрозділу Seat, став електричний хетчбек Cupra Born. Дебютний показ електромобіля відбувся у липні 2020 року. Тоді він значився у статусі концепту Cupra el-Born.

Серійне виробництво моделі налагодили на заводі Volkswagen у німецькому місті Цвікау. Конвеєр іспанський електрохетчбек ділить одразу з декількома моделями, побудованими на модульній архітектурі MEB (Modulare E-Antriebs-Baukasten), розробленій Volkswagen Group спеціальної для електромобілів: Volkswagen ID.3, Volkswagen ID.4, Audi Q4 e-tron та Audi Q4 Sportback e -tron. Незабаром до них приєднається Volkswagen ID.5.

Виробнича площадка концерну в Цвікау – найбільший завод з виробництва електромобілів у Європі. Щодня тут скаладають до 1400 автомобілів, а річна потужність підприємства становить близько 330 000 одиниць. Починаючи з 2025 року виробництво електромобілів Cupra та материнської компанії Seat налагодять на заводі Мартореле, Іспанія.

«CUPRA Born з його емоційним дизайном та спортивною електрикою – це імпульс для трансформації компанії та початок електричного наступу. Виробництво нашої першої повністю електричної моделі на найбільшому в Європі заводі з виробництва електромобілів послужить цінним уроком у нашому прагненні до створення електромобілів у Марторелі з 2025 року. Наша мета – виробляти понад 500 000 міських електромобілів на рік в Іспанії для різних брендів Групи», – сказав генеральний директор Cupra Уейн Гріффітс.

Фактично Cupra Born – це Volkswagen ID.3 у іспанському кузові. З німецьким хетчбеком «іспанець» розділив батареї, трансмісію та систему зарядки. На старті продажів новинку запропонують в декількох задньопривідних модифікаціях, які відрізняються потужністю двигуна і ємністю батареї.

У базовій версії Cupra Born укомплектований мотором віддачею 150 к.с. і 310 Нм крутного момента та акумуляторним блоком ємністю 48 кВт•год (корисне навантаження 45 кВт•год), що забезпечує запас ходу близько 340 км. Час прискорення 0-100 км/год – 8,9 секунди.

Хетчбек з мотором потужністю 204 к.с (310 Нм) та батареєю на 58 кВт•год зможе проїжджати до 420 км без підзарядки. Час прискорення 0-100 км/год – 7,3 секунди.

Також Cupra Born доступний з мотором потужністю 231 к.с. (310 Нм) та батареями на 58 і 77 кВт•год. Запас ходу – близько 420 та 540 км відповідно. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 6,6 та 7,0 секунд. Максимальна швидкість хетчбека – 160 км/год, незалежно від версії.

При підключення до швидкісного зарядного терміналу потужністю до 125 кВт батарея на 77 кВт•год поповнюється від 0 до 80% за 35 хвилин. Також з батареями на 58 і 77 кВт•год можна буде замовити пакет e-Boost, який збільшить їх ємність до 62 та 82 кВт•год відповідно. Запас ходу при цьому залишиться тим самим.

Прийом попередніх замовлень на Cupra Born відкриють у листопаді цього року. Продажі будуть проходити «за новою агентською моделлю та новою стратегією поширення інших відносин з клієнтами». Також хетчбек запропонують за передплатою.

Як раніше повідомляв Autogeek, представлено концепт гоночного електромобіля Cupra UrbanRebel.

За матеріалами: InsideEVs

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version