У найближчі 10-15 років компанія Audi відмовиться від ДВЗ і повністю перейде на електричні силові установки.
Планомірне посилення Європейським Союзом норм шкідливих викидів змусило Audi відмовитися від розробок класичних бензинових та дизельних двигунів наступного покоління. Про це в інтерв’ю виданню Automobilewoche розповів головний інженер компанії Маркус Дюсманн.
За словами топ-менеджера, нинішня лінійка двигунів внутрішнього згоряння стане останньою, але компанії доведеться доопрацювати їх для відповідності новим нормам екологічності Euro 7, які повинні вступити силу у 2025 році.
Модернізацію моторів, на яку компанію змушує «надмірно агресивна політика Євросоюзу» він назвав «надзвичайно важким завданням», а величезні матерільние витрати – непорівняними з мінімальною користю для екології від переходу на «зелені» автомобілі.
Передбачається, що останнім «великим» класичним двигуном Audi стане відомий W12 6.0 TSI Volkswagen Group, який використовується у Bentley Continental GT та Bentayga Speed. Ним укомплектують топову версію флагманського седана A8, який вийде на ринок під відродженою маркою Horch. З чуток, віддача агрегата у Audi-Horch A8 складе від 585 до 626 к.с. Використання двигуна завершиться разом із закінченням життєвого циклу моделі. Також Audi відмовиться від мотора V10, яким комплектують Audi R8 та Lamborghini Huracan.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Індії збудували експериментальну «наномережу» із відпрацьованих акумуляторів Audi e-tron.