Menu
in ,

PepsiCo стане першою компанією в світі, до автопарку якої потраплять електровантажівки Tesla Semi

Першу партію «зелених» тягачів Pepsi Bottling Group отримає через чотири роки після розміщення попереднього замовлення. Про це у інтерв’ю CNBC розповів генеральний директор PepsiCo Рамон Лагуарта.

«Транспорт складає близько 10% наших загальних викидів газу, тож це важливо, і ми працюємо над різними рішеннями. Ми міняємо наш парк регулярно, приблизно кожні десять років… і ми вже починаємо купувати електричні вантажівки у Tesla. Я маю на увазі, що не хочу нікого просувати, але це бренд, який ми використовуємо, і ми отримаємо наші перші поставки у четвертому кварталі», – сказав Лагуарта, коментуючи плани компанії щодо скорочення викидів вуглекислого газу на COP26.

Точні терміни початку постачання та обсяги першої партії залишилися не озвученими. Раніше повідомлялося, що до кінця 2021 року автопарк заводу у Модесто (Каліфорнія) поповнять 15 вантажівок Tesla Semi. Їх поява дозволить перетворити цей виробничий майданчик на підприємство з нульовим рівнем викидів. Загалом PepsiCo замовила 100 електровантажівок.

При цьому раніше у Tesla заявили, що серійне виробництво електровантажівки Semi відкладається до 2022 року через проблеми з постачанням напівпровідників. У цьому світлі постає питання, яким чином PepsiCo планує отримати свої вантажівки. Не виключено, що Tesla виступає з різними, часто суперечливими заявами, щоб привернути увагу до своїх електромобілів. Зокрема, у липневому звіті компанії було зазначено, що виробнича лінія Tesla Semi знаходиться на завершальній стадії розробки.

Нагадаємо, що презентація електричної вантажівки Semi Truck відбулася у 2017 році. Тоді ж було оголошено прийом передзамовлень із передоплатою 5 000 доларів. Серійне виробництво тягача обіцяли розпочати у 2019 році.

Згодом запуск у серію кілька разів переносили. Влітку цього року голова Tesla Ілон Маск заявив, що однією із проблем являється виробництво акумуляторних елементів. Компанія працює над тим, що зробити електротягач конкурентним із дизельними аналогами. Зокрема було заявлено, що великі акумуляторні блоки не завадять Semi Truck відповідати американському класу 8 тягачів, тобто пропонувати вантажопідйомність не менше 36,2 тон.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Tesla масово відкликають через проблему із гальмами після оновлення ПЗ.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version