Menu
in

Пасажири Uklon зможуть заробляти під час поїздок: компанія запустила програму лояльності

Українська IT-компанія та сервіс агрегатор таксі Uklon запустила гейміфіковану програму лояльності для пасажирів. Поки що в ній можуть взяти участь лише кияни та гості столиці. Надалі програму розширять на інші міста.

Ідея полягає в тому, що учасники, в компанії їх називають «незупинниками», повинні користуватися послугами таксі Uklon, різними сервісами та застосунками компанії, й виконувати челенджі у встановлений час.

За успішно виконані завдання нараховуватимуть «медіатори» (бали), які можна обміняти на знижки на поїздки в таксі або на товари партнерів програми. Серед них Mastercard, MEGOGO, Сільпо, Реберня, ТОМ, Smartass та інші. Надалі список партнерів та нагород обіцяють розширити.

Окрім нагород та знижок, участь у програмі – це ще й можливість відволіктися від проблем і отримати заряд позитивних емоцій.

До того ж  учасники зможуть змагатися між собою за найкращий результат та більшу кількість виконаних завдань. Поціновувачі мобільних ігор оцінять їхню ігрову механіку.

Стати учасником програми лояльності «Врууум» дуже просто. Достатньо заповнити свій особистий профіль у мобільному застосунку Uklon та натиснути на кнопку у вигляді медіатора на головному екрані. Потім необхідно підключити нову функцію й можна приступати до виконання першого завдання. Усі правила програми лояльності «Врууум» тут. 

Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні скасували обмеження щодо кількості спроб складання іспиту з водіння.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version