Renault 4 – значно більше, ніж просто автомобіль: це справжня «ікона». З показником у понад 8 мільйонів проданих одиниць у більш як 100 країнах світу, він подорожує через покоління і різні соціальні класи протягом останніх 60 років. Автомобіль однаково зручний у місті і далеко за його межами, а також є багатофункціональним – ним можна їздити на роботу або у довгі мандрівки, перевозити вантажі і багато чого іншого.
Він скромний, проте елегантний і, водночас, сподобається кожному, однаково пасуючи чоловікам і жінкам.
Виробництво було зупинене 30 років тому, однак 4L ніколи не залишав авансцену. Він є одним із оригінальних вінтажних автомобілів-янгтаймерів і останні двадцять п’ять років ралі 4L Trophy неодноразово доводило його цінність як надійного універсального автомобіля. Це пояснює любов до нього глядачів, особливо, молодших поколінь.
Шоу-кар 4EVER Trophy, який Renault представлятиме на Паризькому автосалоні 2022, є другою легендарною моделлю, що пройде електричний перезапуск, слідом за Renault 5 Prototype, за час реалізації Renaulution. Renault, іншими словами, звертається до свого славетного минулого, щоб ефективніше електризувати майбутнє.
СУЧАСНИЙ РОДЗИНКА І БАГАТО ЗУХВАЛОСТІ
Шоу-кар Renault 4EVER Trophy створює нові спогади, віддаючи належне минулому. Під кремезною зовнішністю вбачається очевидний стилістичний зв’язок із його попередником 4L. Оновлення зазнали основні риси оригінального авто:
– Силует з характерним капотом, бампером, а також особлива похила задня частина, легко впізнавані
– Задні, трапецієподібні бічні вікна із заокругленими кутами, розташовані просто над задніми колесами
– Передні решітки без доповнень (жодних ліхтарів чи декоративних вставок)
– Крила розмістилися над колісними арками і сягають передньої панелі.
Ретро стиль гармонійно поєднується з рештою вишуканих і технологічних контурів.
Шоу-кар має чимало вигинів і добре продуману радіаторну решітку. ‘Ultra tech’ зв’язок між спицями та конструкцією кузова створює додаткове відчуття точності та сучасності. Так само можна сказати й про ретельно відточений обід у обрамленні даху.
“Renault 4 – це міф. А міфи, як відомо, вічні! R4 – це автомобіль, який полюбить кожен, і сьогодні ми хочемо заново відкрити цей універсальний вимір через його сучасне та електричне переосмислення.”
Лука де Мео, Генеральний директор RENAULT S.A
“Щоб осучаснити 4EVER Trophy, ми надали його обтічній формі технологічної вишуканості. Усі складові були ретельно оброблені таким чином, щоб дизайн був впізнаваним тими, хто знайомий із 4L і його славетною історією і, звісно, молодшими поколіннями.”
Жиль Відаль, віце-президент з дизайну Renault
УНІКАЛЬНИЙ СВІТЛОВИЙ ПІДПИС
Шоу-кар 4EVER Trophy вносить новий акцент у легендарну широку горизонтальну радіаторну решітку Renault 4, використовуючи круглі матричні LED-ліхтарі із вбудованими лампами. Інноваційні передні вогні надають автомобілю вираженої індивідуальності. Водночас повністю змінився дизайн подушкоподібних задніх вогнів, вони й досі добре впізнавані і прозоро натякають на спорідненість із легендарним 4L.
ЛЕГКИЙ ПОЗАШЛЯХОВИК ГОТОВИЙ ДО ПРИГОД
Електромобіль, що ладен долати бездоріжжя: саме таке враження складається про потужний шоу-кар 4EVER Trophy при першому ж погляді. Електродвигун відображає майбутню модель виробництва.
Нижня частина 4EVER Trophy пофарбована у темно-сірий металевий колір Gun Metal Silver, спеціально створений для виїздів на природу. Відверто запрошуючи до дослідження нових горизонтів, цей шоу-кар буквально випромінює дух пригод. У його екстер’єрі вбачається своєрідний стиль завдяки сріблястому забарвленню кузова і пурпуровим акцентам фіксувальних ременів на даху, пружинами підвіски і колісними емблемами.
Певна схожість із пустельним багі надає 4EVER Trophy суперницького вигляду. Капот із отвором має велику вентиляційну решітку, що значно покращує ефективність охолодження радіатора, який розташований посеред передньої панелі. Передній звис значно зменшився, що неодмінно покращило оглядовість.
Маючи в арсеналі запасне колесо, що розміщене на карбоновому даху, а також лопату і антибуксувальні траки, закріплені у верхній частині задніх дверей, автомобіль готовий до будь-яких умов.
Широкі накладки для захисту кузова у нижній частині авто розміщені на достатній 20-сантиметровій відстані від коліс. Висока посадка кузова підкреслена широкими 753 mm колесами на 19-дюймових дисках. Також було підсилено днище для забезпечення кращого захисту батареї, що встановлена у середній частині шасі.
Кожне колесо 4EVER Trophy оснащене видимим компресором, який можна легко налаштувати з салону, встановивши оптимальний для конкретної місцевості тиск у шинах.
Не дивлячись на те, що 4EVER Trophy за своєю природою є позашляховиком, він також створювався для безпроблемного використання на будь-яких дорогах. Мета майбутнього електричного 4L – бути таким само універсальним як і його попередник, що не переставав бути таким з 1962 року.
МАЙБУТНІЙ КРОСОВЕР B-СЕГМЕНТУ
Шоу-кар 4EVER Trophy прокладає шлях майбутнім повністю електричним кросоверам B-класу, які з однаковою легкістю курсуватимуть міськими дорогами та шляхами за містом.
Як і Renault 5, він будуватиметься на новій платформі CMF-BEV для електрокарів B-сегменту. Ця платформа гарантуватиме найкращі показники з точки зору запасу ходу, акустики і маневреності без шкоди для дизайну.
Маркетингове позиціювання майбутніх Renault 5 і Renault 4 буде досить схожим на Clio і Captur. Прототипи 4EVER Trophy і Renault 5 виставлені на стенді Renault під час Паризького автосалону як квінтесенція ери “nouvelle vague” (нова хвиля) Renault.
Як і його попередник, майбутній транспортний засіб на основі дизайну 4EVER Trophy будуватиметься у Франції. Завдяки спільним характеристикам, усі автомобілі на платформі CMF-BEV будуть випускатися у ElectriCity hub на півночі Франції.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ RENAULT 4EVER TROPHY
Довжина: 4,160 мм
Ширина: 1,950 мм
Висота: 1,900 мм
Колісна база: 2,570 мм
Передні і задні шини: 255/55R19
Силовий агрегат: повністю електричний, двигун з фазним ротором