Електроседан вийде на ринок під новим суббрендом BC, який Great Wall планує запустити у 2022 році.
Офіційна прем’єра безіменного електромобіля очікується на квітневому автосалоні у Пекіні. За попередніми даними, автомобіль буде першою моделлю бренду BC. Орієнтовно цінник моделі складе від 150 000 до 200 000 юанів ($23 700 – 31 600).
На думку журналістів китайського ресурсу Cheshi, який опублікував серію шпигунських знімків замаскованого електромобіля BC, йдеться про серійну версію седана, що фігурував на патентних зображеннях під маркою Wey. Зокрема, у нього такі ж обриси кузова із заваленими задніми стійками, що нагадують концепт електричного купе Peugeot e-Legend, представлений на Паризькому автосалоні 2018 року, і оригінальний дизайн дисків. При цьому у формі передньої та задньої оптики помітна подібність із двома попередніми поколіннями Nissan GT-R.
Раніше завод Spotlight Motors у Чжанцзягані (спільне підприємство Great Wall і BMW з часткою 50:50) планував запустити у виробництво дві моделі під брендом класу люкс Wey – кросовери VV7 та VV5, але, як стало відомо, він стане майданчиком для електромобілів суббренду Great Wall BC. Відповідні підготовчі роботи, включно з будівництвом фірмового магазину, вже розпочалися.
Як раніше повідомляв Autogeek, Great Wall у березні почне продавати електричного близнюка «Жука».