Керівник німецької компанії Alpina, яка спеціалізується на створенні «заряджених» версій автомобілів BMW, Андреас Бовензіпен поділився перспективами переходу на електротягу. В інтерв’ю Bimmer Today, топ-менеджер сказав, що як і два роки тому електричні «запальнички» не користуються попитом.
Про це свідчать опитування, які регулярно проводяться серед клієнтів Alpina. Основною причиною неприйняття електричних BMW Alpina називають все ще невеликий запас ходу.
Зі слів Бовензіпена, якщо Alpina побудує електромобіль порівняний за характеристиками з автомобілем, укомплектованим восьмициліндровим мотором, він зможе проїжджати на одному заряді батареї не більше 200 км. Для клієнтів компанії це занадто маленька цифра.
Крім того, великі швидкості, за які й купують «запальнички», будуть не доступними.
«Перш за все, ми хочемо створити щось, що хочуть наші постійні клієнти. Ми спостерігаємо за ринком і працюємо з новими технологіями, але не слід очікувати, що BMW Alpina стане «батарейним» автомобілем у короткостроковій перспективі», – сказав Андреас Бовензіпен.
При цьому повністю заперечувати появу електричних моделей голова компанії не став, додавши, що в середньостроковій перспективі Alpina, можливо, доведеться запропонувати гібрид або «чистий» електромобіль. Все залежатиме від попиту на BMW i4 та iX3. Поки компанія зосередиться на турінгах (touring car) та седанах. Також не виключена поява «заряджено» купе на базі нового BMW 4 серії G22.
Як раніше повідомляв Autogeek, німці припиняють виробництво електричного хетчбека BMW i3.