Минулого року автомобілі Toyota шукали мешканці 55 зі 158 країн світу.
Британське аналітичне агентство Compare the Market опублікувало рейтинг автомобільних марок, які найчастіше шукають в інтернеті. Він був складений на основі даних Google Trends про найпопулярніші запити у 158 країнах світу.
Найчастіше у 2020 році інтернет-користувачі шукали автомобілі Toyota. Моделі цієї марки очолили пошуковики у 55 країнах світу, тоді як роком раніше таких країн було 29. Успіх Toyota аналітики пов’язують з розширенням модельного ряду, до якого увійшли електромобіль Toyota C+pod, новий Yaris, воднемобіль Mirai та RAV4 п’ятого покоління.
Минулорічний лідер рейтингу – BMW цього року виявився другим: 34 країни проти 118 у 2019 році. При цьому йому вдалося залишитися самим розшукуваним брендом за останні три роки.
Третє місце дісталося Mercedes-Benz, який найчастіше шукають у 15 країнах світу. Далі йдуть: Kia – 7 країн, Ford – 6 країн, Volvo та Audi – по 5 країн, Honda і Nissan- по 4 країни, Renault, Hyundai та Peugeot – по 3 країни.
Що стосується прихильності до вітчизняної продукції, то шведи шукали Volvo, американці – Ford, японці – Toyota, німці – BMW, а французи – Peugeot.
Якщо казати про Україну, то згідно даним доповіді, найчастіше у нас шукали “Автоваз”, що виглядає трохи дивним.
Як раніше повідомляв Autogeek, ринок електромобілів у Польщі показав зростання на 140% у 2020 році.