Китайський новинний сайт CarNewsChina опублікував перше реальне фото майбутнього електричного седана Nio ET7. Передсерійний зразок електромобіля вдалося зняти на території заводу виробника.
У Китаї продажі електричного седана зі знімною батареєю та запасом ходу понад 1000 км очікуються у першому кварталі 2022 року.
Від демонструвавшогося раніше концепту товарний ET7 відрізняється дизайном решітки радіатора, більш складною оптикою та двоколірними стійками бічних дзеркал заднього виду. Візуально крупнішим виглядає корпус камери на передньому крилі, а корпус датчика над лобовим склом встановлено вище.
Як було оголошено раніше, на ринку Nio ET7 запропонують у трьох комплектаціях, які відрізняються лише ємністю тягової батареї. Базовий седан отримав батарею на 70 кВт•год, що забезпечує запас ходу 500 км у вимірювальному циклі NEDC. Такий електромобіль компанія оцінила в 448 000 юанів ($69 200).
Автомобіль середнього рівня вартістю від 506 000 до 526 000 юанів ($78 200 – 81 240) укомплектували акумуляторним блоком на 100 кВт•год. Без підзарядки він здатен проїхати до 700 км. Топова версія з батареєю на 150 кВт•год долає на одному заряді до 1000 км. Скільки доведеться віддати за такий седан, поки не відомо.
Силова установка однакова у всіх варіантах: два електродвигуни сукупної віддачею 653 к.с. та 850 Нм крутного моменту (на передній осі двигун потужністю 245 к.с., на задній – 408 к.с.). Час прискорення від 0 до 100 км/год – 3,9 секунди. Заявлений коефіцієнт лобового опору – 0,23.
Відомо, що Nio ET7 отримав просунутий фірмовий автопілот Aquila Super Sensing, але його рівень не уточнюється. Система складається з 33 сенсорних блоків, включаючи LiDAR далекої дії з високою роздільною здатністю, одинадцять 8-мегапіксельних камер з високою роздільною здатністю, п’ять радарів міліметрового діапазону та дванадцять ультразвукових датчиків. Вона може «бачити» інші автомобілі на відстані до 687 метрів, а швидкість передачі даних становить 8 ГБ на секунду. Всі ці дані обробляються комп’ютером під назвою Adam, який працює на чотирьох SoC Nvidia Orin.
У салоні – 10,8-дюймова цифрова панель приладів та центральний екран діагоналлю 12,8 дюйма, над яким розташувався особистий помічник по імені NOMI. Цифрового салонного дзеркала та бічних камер у арсеналі електроседана немає.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайський конкурент Tesla Model S долатиме більше 1000 км без підзарядки.