Menu
in ,

Огляд Porsche Taycan 4S: 10 крутих фішок електромобіля

Porsche Taycan – це нова сторінка в історії легендарного німецького бренду. На зміну електричному прототипу Mission E прийшов реальний конкурент американській Tesla.

4 секунди до сотні та 400 км на одному заряді – це те, заради чого варто взяти електромобіль Porsche Taycan на тест-драйв. А 530 кінських сил та дуже комфортний автопілот – це те, заради чого його варто придбати. Якщо у вас є 3,3 мільйони гривень, звичайно.

Саме стільки коштує в Україні базова версія електромобіля – Taycan 4S. 

Існує ще дві комплектації: Taycan Turbo і Taycan Turbo S, але там вже динаміка розгону до сотні зменшується на секунду від комплектації до комплектації, а з ними і вартість – десь по мільйону за кожну “виграну” секунду.

Але незважаючи на прайс, він вже встиг наробити галасу в Україні – якщо пам’ятаєте, саме AUTOGEEK повідомив новину про те, що першу партію цих електромобілів розкупили ще до того, як вона прибула до країни.

На ознайомлення з електромобілем Porsche Taycan в нас було лише декілька годин. Проте вже з першої години ми з оператором розмірковували, чи дійсно нам на двох потрібні 4 нирки, і чи вистачить їх вартості на перший внесок за електромобіль.

На відміну від інших автомобілів, він дуже круто керується та тримає дорогу навіть на швидкості за 160 км/год. А на відміну від Tesla, він дійсно належить до преміум сегменту – настільки продуманий в ньому до деталей салон із органами управління та позначки на великих моніторах панелі приладів.

І є тут декілька фішок, про які варто згадати окремо.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version