Menu
in ,

Офіційно: нове покоління Mazda MX-5 отримає м’який гібрид, але залишиться на механіці

Родстер п’ятого покоління залишиться трьохпедальним бензиновим автомобілем.

«П’ятому» Mazda MX-5 дістанеться чотирициліндровий бензиновий SkyActiv-X з невеликим 48-вольтовим нагнітачем, що дозволить знизити витрату палива та відповідати більш жорстким нормам викидів СО2.

Крім того, за даними виробника, 2,0-літровий SkyActiv-X видає на 30% більше крутного моменту, ніж такий самий за об’ємом SkyActiv-G, що використовується топовою версією актуального MX-5. Попередньо, максимальний крутний момент, складе 271 Нм проти нинішніх 205 Нм. Це дозволить спортивному родстеру прискорюватися від 0 до 100 км/год за 6,0 секунд.

Новий агрегат буде єдиним двигуном, доступним для Mazda MX-5 нового покоління. «Скайактив» запропонують у кількох варіантах форсування, а молодший 1,5-літровий мотор залишиться у минулому. Працюватиме двигун із традиційною для моделі механічною коробкою передач.

«Ми хочемо знайти кращу трансмісію, щоб автомобіль залишався легким, але через різноманітні вимоги і бажання клієнтів нам необхідно вивчити різні варіанти», – сказав у інтерв’ю Autocar керівник відділу дизайну Mazda Ікуо Маеда.

Водночас, на думку дизайнера, наступний MX-5 має бути автомобілем, яким «люди можуть володіти, не переймаючись тим, що вони не екологічно чисті».

Основою дизайна нового родстера стане концепт Mazda Vision Coupe, який японська марка продемонструвала на Токійському автосалоні 2017 року. Риси шоу-кара вже успадкували нові Mazda3, CX-30 та MX-30. Очікується, що в новому поколінні MX-5 отримає інші решітку радіатора та вузькі світлодіодні фари.

У відповідність до нових модних тенденцій приведуть і салон спорткара. Зокрема, родстер отримає цифрову панель приладів Mazda нового покоління та оновлену інформаційно-розважальну систему.

Офіційну інформацію про дату виходу Mazda MX-5 нового покоління компанія не надала. Враховуючи життєвий цикл моделі, на прем’єру варто очікувати не раніше 2024 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, нова Mazda6 буде задньоприводним «м’яким» гібридом.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version