За останній рік робота системи Tesla Autopilot покращилася на 25%.
Про це йдеться у новому звіті про безпеку автопілота, який компанія публікує щокварталу, починаючи з 2018 року. У ньому порівнюється кількість миль на одну аварію на автопілоті та без нього. Так у четвертому кварталі 2021 року під час їзди з активованою системою Tesla Autopilot (автоматичне управління та функції активної безпеки) зафіксовано одну аварію на 4,31 млн миль (6,94 млн км). Електромобілі, керовані водіями, потрапляли в ДТП кожні 1,59 млн. миль (2,56 млн км).
У четвертому кварталі 2020 року цифри були трохи іншими: одна аварія на кожні 3,45 млн миль (5,55 млн км) під час їзди на автопілоті та 1,27 млн миль (2,04 млн км) пробігу без нього. Як стверджують у компанії, за рік фірмова система автономного управління навчилася працювати на 25% краще, хоча база даних для такого висновку досить обмежена.
Як підкреслюють у Tesla, за останніми даними NHTSA в США одна автомобільна аварія відбувається кожні 484 000 миль (778 922 км), що ще раз підтверджує, що електромобілі марки у рази безпечніші навіть при відключених функціях активної допомоги водієві.
Що стосується бета-тестування системи Tesla Autopilot Full Self-Driving (FSD), що позиціонується у якості повноцінного автопілоту, то даних про її роботу компанія не публікує.
Як раніше повідомляв Autogeek, виробництво електропікапу Tesla Cybertruck запустять не раніше 2023 року.
За матеріалами: Electrek