Volkswagen офіційно представив новий «заряджений» хот-хетч Golf R.
Нове, «восьме» за рахунком покоління Volkswagen Golf поповнилося ще однією моделлю – хот-хетчем Golf R. Зовні «заряджений» Golf відрізняється агресивним дизайном передньої частини кузова з «гоночним» спліттером, спойлером на даху, унікальним заднім бампером з глянцево-чорним дифузором і двома парами хромованих партрубків вихлопної системи. Також серед відмінностей бічні «спідниці», стандартний панорамний люк у даху та 19-дюймові колісні диски з синіми гальмівними супортами. Під час презентації нова «ерка» постала у фірмовому для R-лінійки синьому відтінку Lapiz Blue Metallic, але у кузовний палітрі також присутні білий та чорний кольори.
У салоні на приналежність до особливої «касти» вказують спортивні передні крісла зі шкіри Nappa, карбоновий декор, R-логотипи по всьому інтер’єру, специфічна графіка та додаткова інформація на цифровий панелі приладів та тачскріні мультимедійної системи Discover Pro.
Під капотом у нового Golf R 2.0-літрова «турбочетвірка» з віддачею 320 л.с. та 420 Нм крутного моменту. Коробок передач дві – шестиступінчаста «механіка» або семиступінчастий «робот» на вибір. Система повного приводу розподіляє потужність не тільки по осях, але й між задніми колесами. З таким набором хот-хетч прискорюється від 0 до 100 км/год за 4.7 секунди і розвиває максимальну швидкість 250 км/год.
Також Volkswagen Golf R дісталися: переналаштована підвіска із заниженим на 20 мм кліренсом, більш масивні гальма та система Vehicle Dynamics Manager, яка керуюча не тільки амортизаторами і електронним блокуванням, але й повним приводом. Ще одна «фішка» хот-хетча – режим Special, призначений спеціально для Нюрбургрінгу та ексклюзивне налаштування Drift у їздової електроніки окрім стандартних профілів Comfort, Sport, Race та Individual.
Як раніше повідомляв Autogeek, нові електромобілі Volkswagen ID.3 не встигли вийти на ринок, як почали потрапляти в аварії.