Оригінальний кузов, оригінальний дизайн, оригінальна конструкція. Новий PEUGEOT 308 SW демонструє привабливий і експресивний стиль, не забуваючи про феноменальну практичності і відмінний простор салону. Ефективні силові агрегати і сучасна платформа поєднуються з інноваційними системами допомоги водієві, які гарантують комфорт і безпеку в кожній поїздці.
Новий PEUGEOT 308 SW готовий повністю відповідати всім запитам вимогливих клієнтів – як в питаннях стильного дизайну або зручного салону, так і в вимогах наявності потужних і економічних моторів або передового оснащення.
Новий універсал PEUGEOT 308 SW, аналогічно хетчбеку PEUGEOT 308, є носієм нового дизайну PEUGEOT і нового логотипу Бренду. Разом з тим, він виділяється не тільки привабливим і динамічним дизайном, але також масою важливих технічних відмінностей:
– завдяки нарощуванню довжини (4,64 м) і колісної бази (2,73 м), істотно виріс і внутрішній простір автомобіля – це особливо важливо для простору задніх пасажирів і збільшення багажника;
– висока ефективність новинки досягається завдяки ретельного опрацювання аеродинаміки (Сх = 0,277), використання передової платформи ЕМР2, установці найсучасніших двигунів (гібрида, бензинові або дизельні ДВЗ);
– маса відсіків для зберігання дрібниць в салоні підвищує комфорт при щоденному використанні автомобіля – місце знайдеться для всіх речей водія і пасажирів;
– задній диван розділений на три незалежні частини (в пропорції 40/20/40), які можна скласти з багажника за допомогою ручок-важелів – як приклад чудової модульности і можливостей трансформації салону;
– багажник оснащений 2-рівневою підлогою і дверима з електроприводом – все це значно підвищує практичність і простоту його використання;
– обсяг багажного відсіку досягає від 608 л до 1 634 л (при складанні задніх сидінь) – цього достатньо для будь-яких запитів фанатів активного відпочинку або практичних власників, яким потрібно перевозити великогабаритні речі.
Універсал PEUGEOT 308 SW, аналогічно хетчбеку PEUGEOT 308, сьогодні демонструє найпередовіші, інноваційні, високотехнологічні напрацювання Бренду. І найкращим прикладом цього є нове покоління фірмового інтер’єру PEUGEOT i-Cockpit®, який став ще більш зручним і ергономічним, завдяки наступному:
– нове компактне кермо з функцією підігріву та органами управління додатковими настройками різних систем;
– цифрова об’ємна 3D приладова панель, побудована на основі 10-дюймового кольорового дисплея;
– інноваційний сенсорний 10-дюймовий HD-дисплей (мультимедійна система PEUGEOT i-Connect® Advanced), який є основою салону і дарує відчуття простоти управління, немов це сучасний смартфон;
– новий блок i-toggle, який замінив традиційну панель клімат-контролю, кожну кнопку в блоці i-toggle можна налаштувати для виклику бажаної функції;
– можливість одночасного підключення відразу двох телефонів по протоколу Bluetooth, наявність до чотирьох роз’ємів USB Type-C в салоні автомобіля.
Універсал отримає найсучасніші системи допомоги водієві, завдяки яким досягається можливість напівавтономного руху і підвищується безпека поїздок. Особливо варто відзначити пакет Drive Assist 2.0, який включає в себе адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go (при наявності АКПП серії ЕАТ8), функцію контролю рядності руху, а також три кардинально нові системи: напівавтоматичне перестроювання по рядах, підтримання рекомендованої швидкості, адаптація швидкості до крутизни повороту.
Новий PEUGEOT 308 SW вже зі старту продажів буде доступний в безлічі модифікацій, включаючи два потужних підзаряжуваних гібрида (HYBRID 225 і HYBRID 180), а також різні версії з традиційними двигунами внутрішнього згоряння: бензинові ДВЗ (110-130 к.с.) або дизельні ДВЗ (130 к.с.), в парі з МКПП або АКПП.
Новий PEUGEOT 308 SW: практичний, оригінальний, яскравий
Універсал PEUGEOT 308 SW – це, без сумніву, автомобіль з яскравою оригінальністю. Він чудово поєднує впізнаваний стиль Бренду, власні відмінні деталі, а також традиційно-високу функціональність, що вкрай важливо для універсала. Характерний динамічний і витончений дизайн новинки привертає увагу, він миттєво запам’ятовується. Але, в той же час, PEUGEOT 308 SW не забуває про практичність: він пропонує зручність при перевезенні великогабаритних речей і відмінний внутрішній простір. Останньому пункту особливо сприяє збільшення колісної бази на 55 мм, що гарантує відмінний запас місця для ніг задніх пасажирів, а дарує зміна загального силуету кузова.
Результат? Новий PEUGEOT 308 SW виглядає динамічним та зібраним, немов лев, разом з тим залишаючись просторим і практичним – справжній універсал!
У передніх фарах використовується світлодіодна технологія (LED) починаючи навіть з першого рівня комплектації. Витончені довгасті фари вносять свій помітний внесок в динамічний і індивідуальний вигляд Нового PEUGEOT 308 SW. Оригінальні денні ходові вогні загинаються до центру переднього бампера. Таким чином, «світловий підпис» новинки ідеально поєднується з поточним стилем PEUGEOT – і, в той же час, залишається впізнаваним з першого погляду.
При цьому, в комплектаціях GT і GT Pack встановлена унікальна оптика: світлодіодні матричні фари, виконані за технологією PEUGEOT Matrix LED. Дані фари забезпечують ще більшу ефективність освітлення і безпеку руху.
Ззаду також використовується технологія Full LED: світлодіодні ліхтарі виконані у вигляді трьох «пазурів», що створює фірмовий для PEUGEOT «світловий підпис».
Продумана конструкція, чудова техніка
Новий PEUGEOT 308 SW побудований на основі збільшеної версії платформи EMP2 (Efficient Modular Platform 2), яка дозволяє створювати автомобілі з різними типами силових установок в межах однієї моделі/кузова. Для новинки запропоновані як традиційні ДВС-версії, так і електрифіковані модифікації. Наприклад, уже зі старту продажів, для Нового PEUGEOT 308 SW будуть доступні дві версії у вигляді гібрида (Plug-In Hybrid, з можливістю зарядки від розетки).
Платформа була доопрацьована. Наприклад, з’явилися нові елементи конструкції, які забезпечують ще більшу ефективність руху і задоволення від водіння. А також – обіцяють підвищення комфорту і безпеки в поїздці.
У порівнянні з хетчбеком PEUGEOT 308, універсал PEUGEOT 308 SW отримав збільшену колісну базу (+55 мм), яка в підсумку досягла вражаючої позначки 2,73 м – це гарантія відмінного простору для колін задніх пасажирів. Крім того, збільшення розміру кузова позитивно позначилося на обсязі багажника.
У підсумку новий універсал PEUGEOT 308 SW став довшим, ширшим, і нижчим щодо попередника:
– общая длина кузова составляет 4,64 м (+6 см);
– колія передніх / задніх коліс складає 1 559/1 553 мм (не змінилася);
– висота кузова становить 1,44 м (-20 мм);
– лобове скло зсунуто назад і сильніше нахилене.
Задній звіс універсала PEUGEOT 308 SW на 21 см довший, ніж у хетчбека PEUGEOT 308, завдяки чому вдалося досягти відразу двох цілей:
– відмінно збалансований загальний дизайн автомобіля, з оригінальним заднім бампером і кришкою багажника;
– суттєвої виріс корисний об’єм багажного відсіку – тепер 608 л (при 5-місному салоні, в залежності від версії автомобіля).
Розміри моделі PEUGEOT 308 SW ідеально відповідають очікуванням клієнтів від автомобіля з кузовом “універсал” даного класу. Разом з тим, новинка пропонує один з найбільш містких багажників на ринку. Причому 2-рівнева підлога багажного відсіку (для версій з двигунами внутрішнього згоряння) підвищує практичність використання і покращує модульність салону. Ніша з 2-рівневою підлогою розташована позаду другого ряду сидінь.
Нарешті, для того, щоб знизити рівень вібрацій і поліпшити звукоізоляцію, кузов отримав додаткові ізоляційні матеріали та підсилювачі. В результаті цього, новий універсал PEUGEOT 308 SW дарує масу задоволення від водіння – більше, ніж будь-коли раніше: ідеальне утримання дороги, високий рівень комфорту, відмінна маневреність (радіус розвороту 10,68 м).
Новинка PEUGEOT 308 SW – це справжній носій ДНК славного Бренду PEUGEOT!
Потужні гібриди типу Plug-In…
Оскільки для Бренду слова «Power of Choice» – це не порожній звук, то для досвідчених пілотів і вимогливих клієнтів Новий PEUGEOT 308 SW буде пропонувати відразу два Plug-in гібрида:
– HYBRID 225 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 180 к.с. (132 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO₂ від 26 г / км, запас ходу на електротязі до 59 км (згідно з правилами виміру WLTP);
– HYBRID 180 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 150 к.с. (110 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO₂ від 25 г / км, запас ходу на електротязі до 60 км (згідно з правилами виміру WLTP).
Тяговий акумулятор типу «Літій-Іон» на 12,4 кВтг пропонує максимальну потужність до 102 кВт і можливість зарядки одним з декількох способів, який є найбільш підходящим для власника автомобіля:
– від зарядної станції типу Wall Box з максимальною силою струму до 32 А і потужністю до 7,4 кВт (при наявності опціонального вбудованого зарядного пристрою потужністю 7,4 кВт) – в даному випадку для повного заряду акумулятора потрібно 1 година 55 хвилин;
– від побутової розетки з максимальною силою струму до 16 А (при наявності стандартного вбудованого зарядного пристрою потужністю 3,7 кВт) – в даному випадку для повного заряду акумулятора потрібно 3 години 50 хвилин;
– від простої побутової розетки з максимальною силою струму до 8 А (при наявності стандартного вбудованого зарядного пристрою потужністю 3,7 кВт) – в даному випадку для повного заряду акумулятора потрібно 7 годині 5 хвилин.
… І широкий вибір традиційних моторів
Крім того, автомобіль доступний з широкою гамою двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), бензинових або дизельних, в парі з «механікою» або «автоматом». Всі двигуни відповідають найсучаснішим і жорстким екологічним стандартам Євро-6 (згідно з протоколом WLTP) і забезпечують рівень викидів вуглекислого газу СО2 від 115 г/км.
Новий PEUGEOT 308 SW зможе запропонувати покупцям вибір з гами бензинових турбо-моторів, які побудовані за схожою 3-циліндровою 1,2-літровою архітектурою. Уже на старті продажів для новинки будуть доступні наступні варіанти:
– PureTech 110 S&S BVM6 – двигун потужністю 110 к.с. в парі з 6-ст. МКПП;
– PureTech 130 S&S BVM6 – двигун потужністю 130 к.с. в парі з 6-ст. МКПП;
– PureTech 130 S&S EAT8 – двигун потужністю 130 к.с. в парі з 8-ст. АКПП.
Традиційно для PEUGEOT, покупцям також пропонуються економічні і надійні дизельні двигуни найсучаснішого покоління: оснащені турбіною, уприскуванням палива під високим тиском, SCR-фільтром для очищення вихлопних газів, системою «Стоп / Старт». Вже з моменту старту продажів для Нового PEUGEOT 308 SW будуть запропоновані наступні дизельні варіанти:
– BlueHdi 130 S&S BVM6 – турбодизель потужністю 130 к.с. в парі з 6-ст. МКПП;
– BlueHdi 130 S&S EAT8 – турбодизель потужністю 130 к.с. в парі з 8-ст. АКПП.
Водіння в стилі ТЕХНО: інноваційні системи допомоги водієві
Новинка PEUGEOT 308 SW пропонує численні сучасні системи допомоги водієві, які відображають високотехнологічну суть моделі 308 SW і демонструють усі «ноу-хау» Бренду PEUGEOT. Одним з кращих прикладів є пакет Drive Assist 2.0, який робить ще один крок до автономного водіння. Даний пакет включає в себе адаптивний круїз-контроль Adaptive Cruise Control, систему утримання в смузі руху Lane Keeping Assist, а також три нові функції:
– напівавтоматичне перестроювання по рядах – система передбачає, що водій обжене автомобіля попереду і потім допоможе йому повернутися в свій ряд, працює на швидкості від 70 км/год до 180 км/год;
– підтримання рекомендованої швидкості – система пропонує водієві підлаштувати свою швидкість руху (прискоритися або сповільнитися) відповідно до знаків швидкісних лімітів;
– адаптація швидкості до крутизни повороту – система підбирає оптимальну швидкість для проходження повороту, працює на швидкості до180 км/ч.
Крім того, новинка PEUGEOT 308 SW готова здивувати обладнанням, яке раніше зустрічалося тільки в автомобілях вищого класу. Наприклад:
– радари далекого радіусу дії (75 метрів) для системи контролю «сліпих зон» дзеркал заднього виду;
– попередження про перехресний трафік ззаду;
– камера заднього виду з 180-градусним кутом огляду і HD-дозволом;
– система допомоги при паркуванні з 360-градусним «круговим» оглядом і чотирма камерами (спереду, ззаду, справа, зліва);
– безключовий доступ в салон і запуск двигуна після натискання кнопки;
– підігрів лобового скла по всій площі та підігрів рульового колеса;
– авто-перенастроювання дзеркал заднього виду при виборі передачі заднього ходу.
Таким чином, Бренд PEUGEOT в вигляді моделі 308 SW вперше пропонує автомобіль- «універсал» з новим логотипом, новим дизайнерським стилем, новим характером. Новий «лев»-логотип зокрема і універсал PEUGEOT 308 SW в цілому служать чудовими прикладами втілення французької вишуканості і фірмових «ноу-хау» в даному класі автомобілів. Новинка створена в повній відповідності з бажаннями та очікуваннями клієнтів, а також відповідає високим стандартам Бренду. Таким чином, модель PEUGEOT 308 SW відкриває новий розділ в історії сімейних універсалів PEUGEOT, втіливши всі кращі напрацювання Бренду на сьогоднішній день.
Перші екземпляри Нового PEUGEOT 308 SW прибудуть до покупців вже в кінці 2021 року. Виробництво автомобіля буде налагоджено на заводі в місті Мюлуз (Mulhouse), Франція.