Компанія Xpeng оголосила про стратегічне партнерство з DiDi Global, яке створить сімейство доступних електромобілів вартістю близько 20 000 доларів, що будуть продаватись під спеціально створеним суббрендом Mona.
Відомо, що новий бренд буде націлений на споживачів масового ринку з абсолютно новим брендом електромобілів, який наразі розробляється під назвою проекту Mona. В Xpeng кажуть, що бюджетний сегмент електромобілів має величезний ринковий потенціал і допоможе їм збільшити продажі, а також досягти більшої економії за рахунок масштабу.
Перша модель бренду з’явиться у 2024 році. Компанія зазначила, що вона буде відрізнятися від продуктів під брендом Xpeng і отримає ряд фішок від екосистеми DiDi. Дана компанія має пакет ервісів, трохи схожий на Uber. Мова йде про пасажирські перевезення, а також доставку їжі.
Модельний ряд Mona з часом буде розширюватися, оскільки планується, що за компактним хетчбеком з’являться й інші електромобілі. Точні терміни залишаються незрозумілими, але вони також будуть коштувати близько 20 000 доларів.
У рамках об’єднання Xpeng придбає активи, пов’язані з проектом DiDi Smart EV, а DiDi стане стратегічним акціонером Xpeng.
Генеральний директор Xpeng Хе Сяопен зазначив, що електромобілі під новим брендом не тільки значно збільшать масштаб компанії, але й прискорять впровадження нових технологій серед ширшого кола споживачів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Китаї дебютував електричний позашляховик XPeng G6 з запасом ходу 750 км і 10-хвилинною зарядкою.