Новий рекорд дальнобійності належить Tesla Model S P85D, купленій у 2014 році.
Восьмирічний електромобіль-рекордсмен належить німцю Хансйоргу Геммінгену, який два роки тому вже потрапив до Книги рекордів Гіннеса з тим самим ліфтбеком Tesla Model S. Новиною про своє нове досягнення він поділився у Twitter.
На момент придбання навесні 2014 року на одометрі електромобіля вже було близько 30 000 км. Використовуючи його як робочий автомобіль, в середньому Геммінген щодня проїжджає 600 км. Лише протягом останніх двох років ліфтбек подолав 500 000 км.
Також німець поділився своїм досвідом володіння електромобілем, зокрема, що та коли йому довелося замінити. В інтерв’ю журналу Manager Magazine він розповідав про основні випадки ремонту та обслуговування за підсумками 1 млн кілометрів:
40 000 км – заміна одного з двигунів (за гарантією);
290 000 км – заміна акумулятора (за гарантією);
320 000 км – заміна ще одного двигуна (за гарантією);
400 000 км – заміна гальмівних дисків та колодок;
пробіг не вказаний – заміна контролера центрального дисплея (3100 євро);
500 000 км – загальні витрати на дрібний ремонт склали 13 000 євро.
На момент фіксації попереднього рекорду у 2019 році (1 млн км пробігу) автомобіль пережив заміну всіх підшипників на передній осі та дві заміни розхідників у підвісці. Після цього знадобилося лише одне оновлення гальм.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Tesla Model S подолав на одному заряді батареї понад 1210 км.