Одночасно анонсовано суперспортивний електромобіль Yangwang U9.
Китайська компанія BYD Auto провела прес-конференцію, присвячену першому серійному електромобілю нового преміального суббренду Yangwang, запущеного у листопаді 2022 року. Першою його моделлю став хардкорний електричний позашляховик Yangwang U8, побудований на новій технологічній платформі Yi Sifang.
Габаритна довжина позашляховика – 5,3 метра при колісній базі 3,05 метрів. Його потенційними конкурентами на ринку називають електричний Hammer, новий Rivian R1S та майбутні електричні Land Rover Defender та Mercedes-Benz G-Class.
Авторство зовнішності китайського «Хаммера» належить Вольфгангу Джозефу Ейгеру, який використовує мову дизайну під назвою «Брама часу та простору». Він поєднує футуристичні та технологічні значення у хардкорному стилі. Особливо оригінально виглядає передня частина кузова з матричною решіткою радіатора та масивні двоповерхові фари. У верхній частині решітки – логотип бренду у вигляді «електричного» Оракула. На багажних дверях, як і належить позашляховику, передбачений пластиковий чохол для запасного колеса.
Незважаючи на всю громіздкість кузов Yangwang U8 орієнтований на аеродинаміку. Зокрема, на це працюють висувні ручки дверей, аеродинамічні колісні арки та задні стійки. Стандартні колісні диски діаметром 20 дюймів «взуті» у позашляхові шини розмірності 275/60 R20, які при поколі дозволяють продовжувати рух на швидкості 120 км/год.
Салон Yangwang U8 компанія не показала, але завдяки фотошпигунам відомо, що позашляховик отримав триспицеве «мультикермо» та повноцінну цифрову панель приладів. Також у передню панель вбудовані центральний сенсорний екран та ексклюзивна «мультимедійка».
У автомобіля несучий кузов та чотиримоторна електрична силова установка, що забезпечує незалежний повний привід. Віддача кожна з чотирьох агрегатів – 299-326 к.с. та 320-420 Нм крутного моменту. Заявлений час прискорення від 0 до 100 км/год – 3,0 секунди.
Як стверджується, фірмова повнопривідна система з електронним управлінням реагує у 100 разів швидше за традиційну механічну систему постійного повного приводу. Електроніка позашляховика здатна виконувати кілька завдань одночасно. У списку встановлених їздових режимів їзда по льоду, снігу та піску, розворот на місці («режим краба») та інші. Також передбачено захист днища від води, що дозволяє електропозашляховику здійснювати запливи по воді. Хоча зловживати цим не радять.
Орієнтовна ціна Yangwang U8 – від $800 000 до $1,5 млн.
Також під час прес-конференції анонсовано суперспортивний електромобіль Yangwang U9, збудований на тій же платформі Yisifang. Як стверджується, до «сотні» він зможе прискорюватися лише за 2,0 секунди. Докладніша інформація про купе з’явиться пізніше.
Як повідомлялося раніше, реалізовувати свої автомобілі бренд Yangwang планує через власну мережу з центрами у Шеньчжені, Пекіні, Шанхаї, Гуанчжоу, Ханчжоу та Ченду.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Шотландії збудували найпотужніший у світі електропозашляховик Munro MK_1.
За матеріалами: BYD