Протягом декількох років новий логотип Renault з’явиться на всіх автомобілях марки.
Компанія Renault оновила свій добре відомий кожному «ромб», який вперше з’явився на автомобілях марки у 1925 році. Вперше оновлене лого продемонстрували в середині січня під час презентації стратегії Renaulution («Ренолюція»). Їм прикрасили прототип Renault 5.
Це дев’яте перетворення логотипу марки за всі роки його існування. За словами Жиля Відаля, директора з дизайну Renault, попередня версія емблеми, створена у 1992 році і оновлена в 2015-му, не відповідає сучасним прагненням марки, її руху в майбутнє. З його слів, нова версія «ромба» символізує баланс між спадщиною марки та початком нової ери.
«Ми переосмислили його, зберігши культову форму, але зробили простішим та змістовнішим. Це непідвладна часу емблема без надмірних акцентів та фарб, але з сучасними лініями, що є невід’ємною частиною історії нашого візуального стилю», – поясним дизайнер.
Розробка нового логотипа почалася у 2019 році, але тільки кілька днів тому він був впроваджений. Подібні лінії для дизайну свого логотипу компанія використовувала у 1946, 1959 та 1972 роках. Саме вони, на думку Відаля, символізують безперервність руху вперед.
До 2024 року плоский, лаконічний, без підпису або типографії логотип прикрашатиме всі моделі Renault.
Як раніше повідомляв Autogeek, електрохетчбек Renault Megane вперше помічений на дорозі.