Menu
in ,

30 000 замовлень за три дні: електричний кросовер Nio ES6 розлітається, як гарячі пиріжки

Електричний кросовер Nio ES6 другого покоління став новим бестселером бренду. За три дні після офіційної презентації моделі 24 травня Nio зібрала майже 30 тисяч попередніх замовлень.

За інформацією китайської компанії CarFans, кожен із 330 магазинів компанії зібрав близько 90 бронювань, у тому числі 20 підтверджених. Сумарно це склало приблизно 29 700 попередніх замовлень, з яких 6 600 підтверджено. Це власний рекорд виробника за кількістю щомісячних замовлень 2023 року.

Рекордним був і липень – понад 20 000 відвантажених автомобілів, 54% з них (11 118 од.) – новий ES6. Як стверджують у компанії, наразі з конвеєра сходять не менше 300 кросоверів на день. За інсайдерською інформацією, щоб забезпечити попит на модель Nio довелося перевести свій завод F1 на двозмінний режим роботи, а виробництво моделі ES8 перенести на свій другий майданчик (F2).

Як говориться в офіційному звіті компанії, наприкінці липня довелося на 5 днів призупинити виробництво. Цей час знадобився для модернізації складальних ліній.

Nio ES6 – другий кросовер китайського бренду. Прем’єра моделі відбулася у грудні 2018 року на Nio Day. Поставки новинки на ринок стартували наприкінці 2019 року. У 2020 році на частку Nio ES6 припало майже 64% продажів компанії, у 2021 році – 45%, а у 2022-му – близько 46%.

Схоже, зміна поколінь перетворила ES6 на справжній бестселер. Зокрема, цьому сприяли платформа NT 2.0 нового покоління. Вона побудована на суперкомп’ютері Nio Adam, який здатен виконувати 1000 трильйонів операцій за секунду.

Крім того, Nio ES6 другого покоління залишається найдоступнішим електричним кросовером бренду. У Китаї версія з батареєю ємністю 75 кВт•год коштує 51 600 доларів, з батареєю на 100 кВт•год – 59 300 доларів. Також кросовер можна придбати без акумуляторного блоку за 41 500 доларів та арендувати його у виробника.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Nio ES8 потрапив у ДТП на швидкості 174 км/год і згорів разом із водієм.

За матеріалами: Electrek

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version